AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Del Skrevet 8. desember 2017 Eller ville det ikke vært godtatt. Det er jo ikke svin. Bare manfler og sukker, som ser ut som en gris? skal jolemarsipangrisene byttes ut med andre ting nå, for å ikke støte muslimene? Ja, dette lurer jeg oppriktig på om noen virkelig mener. Anonymkode: 6e6ac...893 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 8. desember 2017 #2 Del Skrevet 8. desember 2017 De muslimene jeg kjenner som ikke spiser marsipangris gjør det utelukkende fordi de ikke liker marsipan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Del Skrevet 8. desember 2017 2 minutter siden, The Kitten skrev: De muslimene jeg kjenner som ikke spiser marsipangris gjør det utelukkende fordi de ikke liker marsipan. Ja, det er jo også en forklaring. Anonymkode: 6e6ac...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Del Skrevet 8. desember 2017 Er dette kødd? Anonymkode: 2a91b...fa4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #5 Del Skrevet 8. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller ville det ikke vært godtatt. Det er jo ikke svin. Bare manfler og sukker, som ser ut som en gris? skal jolemarsipangrisene byttes ut med andre ting nå, for å ikke støte muslimene? Ja, dette lurer jeg oppriktig på om noen virkelig mener. Anonymkode: 6e6ac...893 Tror du kan utnytte hjernecellene dine bedre enn det her. Leggetid nå, nattinatt. Anonymkode: 18d7b...87b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #6 Del Skrevet 8. desember 2017 Morsomt Anonymkode: c59ed...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #7 Del Skrevet 8. desember 2017 Noe av det mer lavpanna her inne på en stund, og det er ganske godt gjort. Anonymkode: 6cef6...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #8 Del Skrevet 8. desember 2017 Kan vegetarianere spise marsipangris? Anonymkode: 5544b...d94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #9 Del Skrevet 8. desember 2017 Nei, dette lurer du ikke oppriktig på. Anonymkode: 75187...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #10 Del Skrevet 8. desember 2017 Kan en veganer spise marsipangris? Dette lurer jeg oppriktig på. Anonymkode: 5544b...d94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bortebra Skrevet 8. desember 2017 #11 Del Skrevet 8. desember 2017 Det må gjøre vondt innimellom, å være muslim i et land med innbyggere som bruker fritid på å poste sånt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 8. desember 2017 #12 Del Skrevet 8. desember 2017 Bare hvis den er halal-slaket. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. desember 2017 #13 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) 8 minutter siden, MajorasMaske skrev: Endret 8. desember 2017 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. desember 2017 #14 Del Skrevet 8. desember 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan vegetarianere spise marsipangris? Anonymkode: 5544b...d94 Bare om de aksepterer egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 8. desember 2017 #15 Del Skrevet 8. desember 2017 (endret) Godt spørsmål, faktisk. Mye smågodt inneholder gelatin, som er et produkt fra gris, og dermed haram for muslimer og fy for vegetarianere. Hvem av dere hadde tenkt på det? Endret 8. desember 2017 av Horten Market 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloppretter Skrevet 8. desember 2017 #16 Del Skrevet 8. desember 2017 15 minutter siden, bortebra skrev: Det må gjøre vondt innimellom, å være muslim i et land med innbyggere som bruker fritid på å poste sånt. Jeg lo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. desember 2017 #17 Del Skrevet 8. desember 2017 4 minutter siden, Horten Market skrev: Godt spørsmål, faktisk. Mye smågodt inneholder gelatin, som er et produkt fra gris, og dermed haram for muslimer og fy for vegetarianere. Hvem av dere hadde tenkt på det? Jeg tenkte mest på egg faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GauteS Skrevet 8. desember 2017 #18 Del Skrevet 8. desember 2017 Muhammedanerne tåler jo ikke engang å se ei tegning av en gris. At de vil spise en framstilling av et urent dyr, er ganske usannsynlig. På samme måte som mange ville kvidd seg for å spise et marsipanbarn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 8. desember 2017 #19 Del Skrevet 8. desember 2017 35 minutter siden, Horten Market skrev: Godt spørsmål, faktisk. Mye smågodt inneholder gelatin, som er et produkt fra gris, og dermed haram for muslimer og fy for vegetarianere. Hvem av dere hadde tenkt på det? Alle med unger som har bursdagsselskap i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #20 Del Skrevet 8. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller ville det ikke vært godtatt. Det er jo ikke svin. Bare manfler og sukker, som ser ut som en gris? skal jolemarsipangrisene byttes ut med andre ting nå, for å ikke støte muslimene? Ja, dette lurer jeg oppriktig på om noen virkelig mener. Anonymkode: 6e6ac...893 De kan spise vanlig gris også, men velger å ikke gjøre det pga en idiotisk religion. Anonymkode: 05490...e1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå