AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #1 Skrevet 8. desember 2017 Jeg dater nå en fin mann. Vi har kjent hverandre siden september. Alt virker tilsynelatende ok, bortsett fra at jeg lurer litt på om han ikke er over eksen. Han har fortsatt bilder av de to sammen på instagram. Kommentarer på Facebook-bilder er beholdt, i tillegg til at han har et sånt ‘life-event’ som innebærer henne. Han har snakket om henne noen ganger. Det virker som om hun gikk fra han, fordi hun fant seg noen andre. Han sa også at hun nå angret på dette, så det er jo tydelig at de har kontakt, eller har snakket sammen. Jeg vet ikke nøyaktig når det ble slutt, men jeg tror det var for over 1 år siden. Hun har ny type. Han spilte også en sang en gang, og jeg så han ble blank i øynene. Den sangen handlet om kjærlighet og eks-kjærester. Samtidig forteller han meg at han kan se for seg noe seriøst med meg. Vi snakker sammen hver dag, og vi har snakket om hva vi ønsker i fremtiden. Vi har betrodd ting til hverandre også. Men jeg blir litt skeptisk.. jeg nekter å være en rebound. Been there, done that. Så jeg vet ikke helt.. magefølelsen er litt blandet. Men må innrømme at det kjennes litt negativt ut nå. Jeg tror ikke han er noen ‘player’, heller. Men det kan ta lang tid å komme over en eks. Hva tenker dere? Anonymkode: eafaf...63e
FrodeF Skrevet 8. desember 2017 #2 Skrevet 8. desember 2017 Ingen her kan vite hva han tenker eller føler. Er du usikker, snakk med han.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 Hvis det allerede har vært slutt så lenge så tror jeg han har hatt god tid på å bearbeide bruddet. Det er vel bare den siste lille avsatsen før han tørr å gå helt videre som er den mest skumle tenker jeg. Husker jeg selv var livredd for å tre ut av mitt gamle forhold og ut i frihet. Men det viste seg å være den beste avgjørelsen jeg kunne gjort. Anonymkode: 1ea43...ed5
LukeDanes Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 FrodeF har allerede gitt det beste svaret. Det eneste jeg kan er å tillegge at tidligere negative opplevelser, erfaringer som rebound, kan fortsette å hjemsøke deg. Ikke hold dette i en intern dialog med dine egne stemmer, vær ærlig og tydelig med ham så han vet hva som foregår hos deg og kan betrygge sin egen eventuelle dialog om f.eks usikkerhet. Dine negativer kan manifestere seg og bidra til økt usikkerhet mellom dere. Snakk om elefanten i stedet for å prøve å lete etter veien rundt den. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #5 Skrevet 8. desember 2017 Dette bør ikke være e problemstilling, da ryker forholdet (tro meg). Spør han om han kommer til å fortsette å skape slike usikkerheter mellom dere Ikke unnskyld deg for å føle det du føler, det er ikke din feil, man drar ikke med seg eksen inni nye forhold Anonymkode: e6dd4...1f5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #6 Skrevet 8. desember 2017 Er nok best å kutte hele datingen her. Anonymkode: 1ea43...ed5
RoH Skrevet 8. desember 2017 #7 Skrevet 8. desember 2017 Vi har alle en historie. Vi ser ofte etter eks. i et nytt forhold eller for den saks skyld den seksuelle programeringen vi er utsyrt med, er vi heldige kommer det et nytt menneske inn i livet vårt som gjør at vi ser ting på en annen måte. Bare ta den plassen du trenger i livet hans du TS. Er det ikke plass til deg der så har du vel ikke noe i livet hans og gjøre. Høres jo litt ut som om du heller ikke er helt over ett eller annet. Jeg tror vi aldri blir det. 1
Hjertefisk Skrevet 8. desember 2017 #8 Skrevet 8. desember 2017 Følg magefølelsen. Er det noe jeg har lært så er det at den magefølelsen stemmer som regel alltid... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå