AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Sovnet et par minutter på bussen i dag, da jeg var på en kort, ferierelatert tur i en annen norsk by, enn der jeg er bosatt. Da jeg så smått våknet, skulle det gå av en fyr på neste holdeplass. Han sto ved døra og studerte ansiktet mitt noe voldsomt, pekte mot underleppen samtidig som han glor dumt på meg. Tror det var han som satte seg ved siden av meg, uten at jeg kan bekrefte det helt, siden jeg ikke så på han noe særlig. Hadde tydeligvis siklet så vidt det var litt, men det var jo ingenting noe sted, bortsett fra en mikroskopisk og nesten usynlig flekk på jakken min. På motsatt side av der han eventuelt satt. Da han gikk av stampet han hardt og bestemt bortover. Forsto ikke helt hvorfor han skulle bry seg med det. Er det plutselig blitt forbudt å sove på bussen? I min verden er det vertfall ganske vanlig, og lar da folk få sove i fred. Anonymkode: f9192...f26 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Altså... Ettersom du er rar på bussen bør du vel ha rom for at andre også er rare på bussen. Anonymkode: 16aea...3a2 14
Maleficenta Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sovnet et par minutter på bussen i dag, da jeg var på en kort, ferierelatert tur i en annen norsk by, enn der jeg er bosatt. Da jeg så smått våknet, skulle det gå av en fyr på neste holdeplass. Han sto ved døra og studerte ansiktet mitt noe voldsomt, pekte mot underleppen samtidig som han glor dumt på meg. Tror det var han som satte seg ved siden av meg, uten at jeg kan bekrefte det helt, siden jeg ikke så på han noe særlig. Hadde tydeligvis siklet så vidt det var litt, men det var jo ingenting noe sted, bortsett fra en mikroskopisk og nesten usynlig flekk på jakken min. På motsatt side av der han eventuelt satt. Da han gikk av stampet han hardt og bestemt bortover. Forsto ikke helt hvorfor han skulle bry seg med det. Er det plutselig blitt forbudt å sove på bussen? I min verden er det vertfall ganske vanlig, og lar da folk få sove i fred. Anonymkode: f9192...f26 Du hadde ikke sikla på han da? Om han satt ved siden av deg? 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Altså... Ettersom du er rar på bussen bør du vel ha rom for at andre også er rare på bussen. Anonymkode: 16aea...3a2 Er det rart å sove? Anonymkode: f9192...f26 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Du hadde ikke sikla på han da? Om han satt ved siden av deg? Det kan jeg aldri tenke meg. I så fall burde han vel gitt litt tydeligere uttrykk for det. Anonymkode: f9192...f26
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det rart å sove? Anonymkode: f9192...f26 Er det rart å se på andre? Merkelig hvordan man kan få alt til å virke normalt når man spør på denne måten. Anonymkode: 16aea...3a2 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det rart å se på andre? Merkelig hvordan man kan få alt til å virke normalt når man spør på denne måten. Anonymkode: 16aea...3a2 Hvor vil du hen med dette? Sove - helt normalt. Glo unormalt lenge og granskende på en tilfeldig person - ikke så normalt. Anonymkode: f9192...f26 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #9 Skrevet 8. desember 2017 Kanskje du slapp en fis? 😊 Anonymkode: 50529...552 11
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #10 Skrevet 8. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor vil du hen med dette? Sove - helt normalt. Glo unormalt lenge og granskende på en tilfeldig person - ikke så normalt. Anonymkode: f9192...f26 Dette har jo bare med hvordan du opplevde det. For han sin del kan han godt oppleve en person som sikler på bussen i søvne som rar og derfor er iøyenfallende. Kanskje du gjorde noe annet i søvne som også gjorde situasjonen pinlig. Hva er det egentlig du vil med dette? Bekreftelse på at fyren var rar? Haha. Anonymkode: 16aea...3a2 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #11 Skrevet 8. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har jo bare med hvordan du opplevde det. For han sin del kan han godt oppleve en person som sikler på bussen i søvne som rar og derfor er iøyenfallende. Kanskje du gjorde noe annet i søvne som også gjorde situasjonen pinlig. Hva er det egentlig du vil med dette? Bekreftelse på at fyren var rar? Haha. Anonymkode: 16aea...3a2 Hva skulle det vært? Trenger du bekreftelse på at du er rar? haha. Anonymkode: f9192...f26
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #12 Skrevet 8. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skulle det vært? Trenger du bekreftelse på at du er rar? haha. Anonymkode: f9192...f26 Anonymkode: 16aea...3a2 5
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #13 Skrevet 8. desember 2017 Kanskje du snorket Anonymkode: 3c126...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #14 Skrevet 8. desember 2017 Kanskje han bare ville tipse deg om at du siklet slik at du slapp å sitte der med sikkel utover alt Anonymkode: 0f442...5d3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #15 Skrevet 8. desember 2017 Kanskje han mente bare "tørk deg på leppa, for du har sikla i søvne" for å være hyggelig, akuratt som man peker på bena til noen om de går med dopapir under skoen? Anonymkode: ed1f1...0c2 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 Heeregud kvinnfolk ! Er nå dette noe å tjafse om ?.Du må ha for lite å gjøre. Gå å bak julekakereller noe Anonymkode: 2dfac...26b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #17 Skrevet 11. desember 2017 På 08.12.2017 den 0.48, AnonymBruker skrev: Sovnet et par minutter på bussen i dag, da jeg var på en kort, ferierelatert tur i en annen norsk by, enn der jeg er bosatt. Da jeg så smått våknet, skulle det gå av en fyr på neste holdeplass. Han sto ved døra og studerte ansiktet mitt noe voldsomt, pekte mot underleppen samtidig som han glor dumt på meg. Tror det var han som satte seg ved siden av meg, uten at jeg kan bekrefte det helt, siden jeg ikke så på han noe særlig. Hadde tydeligvis siklet så vidt det var litt, men det var jo ingenting noe sted, bortsett fra en mikroskopisk og nesten usynlig flekk på jakken min. På motsatt side av der han eventuelt satt. Da han gikk av stampet han hardt og bestemt bortover. Forsto ikke helt hvorfor han skulle bry seg med det. Er det plutselig blitt forbudt å sove på bussen? I min verden er det vertfall ganske vanlig, og lar da folk få sove i fred. Anonymkode: f9192...f26 Du skjønner at du har siklet på ham, og at han da har dyttet hodet ditt bort fra seg? Anonymkode: 166c5...e8d
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2017 #18 Skrevet 11. desember 2017 På 08.12.2017 den 0.55, AnonymBruker skrev: Det kan jeg aldri tenke meg. I så fall burde han vel gitt litt tydeligere uttrykk for det. Anonymkode: f9192...f26 Du sov jo. Når du våknet ga han TYDELIG uttrykk for det. Anonymkode: 166c5...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå