Gå til innhold

Sex under mensen og angrepille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex et par timer før jeg fikk mensen, uten kondom og han kom heller ikke inni meg. Tok en angrepille ett og et halvt døgn etter, og jeg vet man aldri kan være sikker, mensen eller ikke. Og det er kanskje for tidlig og lete etter symptomer og problemer nå, men jeg har null matlyst og har vært utrolig kvalm helt siden jeg tok angrepillen. Lurer på om noen andre har vært i en lik situasjon? For jeg har aldri reagert på angrepille slik før. Er 5-6 dager siden jeg hadde sex. 

Anonymkode: 4016d...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis han ikke kom inn i deg er det jo ikke krise, men er redd jeg misforstår hva du sier 

Anonymkode: a8232...6a9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis han ikke kom inn i deg er det jo ikke krise, men er redd jeg misforstår hva du sier 

Anonymkode: a8232...6a9

Kom inni meg eller ikke, så er jo sjansen fortsatt der, altså for å bli gravid. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom inni meg eller ikke, så er jo sjansen fortsatt der, altså for å bli gravid. 

Joa, men den er vel ganske så minimal. Og du merker vel ikke symptomer 5 dager etterpå😅 Hvor gammel er du? 

Anonymkode: eb341...153

• Liker 1
Skrevet

😂

Anonymkode: c97f9...ae5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Joa, men den er vel ganske så minimal. Og du merker vel ikke symptomer 5 dager etterpå😅 Hvor gammel er du? 

Anonymkode: eb341...153

Klart det. Nei, men tenkte kanskje mer det var en reaksjon på angrepillen og mensen kombinert kanskje, siden jeg ikke har reagert sånn tidligere på bare pilla. Jeg er i 20-årene.

Skrevet

Pust med magen, det er altfor tidlig å stresse med det, veldig mange faktorer som skal gå galt for at det skal skje. Normalt er det ikke eggløsning, du tok angrepille og han kom ikke inni deg. Du har virkelig "vunnet i lotto" om det blir graviditet av dette. Og kvalme er så vidt jeg husker vanlig symptom etter å ha tatt angrepille? Du blir ikke umiddelbart kvalm av graviditet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...