Gå til innhold

Puler menn bare ivei?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ærlig menn, stå frem; hva er viktigst for dere mht sex-at dere begge to har en vidunderlig liten stund, eller at dere får utløsning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er deilig å kose, men blir jeg opphisset vil jeg veldig gjerne få utløsning. Det bare bygger seg opp til noe som jeg vet kan kuliminere i det deiligste og mest avslappende som fins. Tenk f.eks på å spurte 400 meter og du blir intenst sliten. Da har du mest lyst til bare å legge deg ned å slappe av. Sånn er det med sex også. Higen etter å "komme i mål" på en måte.

For min del tar begge deler ca. 1 min, men det er jo en annen sak :ler:

Gjest *Fiona*
Skrevet

1 minutt på 400 meter? Hm.

Er jeg veldig kåt, vil jeg liksom fortest mulig i mål jeg også :oops: Veldig utålmodig av meg... Men det er jo bare å variere, er det ikke det da? Noen små kjappe, andre mer langvarige omganger? Synes gutter er sånn 50-50 jeg, mange gutter som liker å bruke litt tid.

Skrevet

jeg pleier å ta en pils eller fem som oppvarming, deretter ber jeg kjerringa legge seg ned og sprike og så sier jeg "No får du ratt gjøra deg klar for no kjem'n far i huset med godteri. Så presser jeg den inn og så går det for meg etter 10-20 sekunder..

Gjest Besøkende førtiåring
Skrevet

Vel, du bad om et svar. Jeg er nå av den oppfatning at sex er langt mer enn bare det å pule. Gitt at du med å pule mener samleie. Mitt svar gjelder da selve samleiet, eller pulingen om du vil. Det er sjelden jeg går rett på den sekvensen i sexakten. Altså. Etter å ha kost med hverandre en stund så vil hun jo gjerne "bli tatt". Hun vil jo da (som oftest) etter litt "oppvarming" at det skal pumpes på skikkelig. Noen gutter "varer" da lengre enn andre. For mitt vedkommende så henger det mye på hvor opphisset jeg er. Selve pulesekvensen kan derfor også bli kortvarig. Noen minutter. Etterpå kan man jo kose videre. Det handler jo om å "lese" litt av hennes kroppsspråk også. Det er jo ikke alltid hun er så klar for å pule, og da kan man jo gjøre noe annet ikke sant!

Gjest TomKrus
Skrevet

De sekundene orgasmen varer hadde ikke vært verdt all arbeidet hvis det ikke var noe nytelse underveis. Det er ingen kunst å komme for en mann, ei er det heller en kunst for en kvinne å få en mann til å komme.

Gjest Anonymous
Skrevet
De sekundene orgasmen varer hadde ikke vært verdt all arbeidet hvis det ikke var noe nytelse underveis. Det er ingen kunst å komme for en mann' date=' ei er det heller en kunst for en kvinne å få en mann til å komme.[/quote']

Thank you!Klokt svar! :-)

Skrevet

jeg syns det er kjipt å komme, da er det over liksom. prøver å drøye det lenge, det er før man kommer det er deiligst...

Gjest Sukkerert
Skrevet
jeg pleier å ta en pils eller fem som oppvarming, deretter ber jeg kjerringa legge seg ned og sprike og så sier jeg "No får du ratt gjøra deg klar for no kjem'n far i huset med godteri. Så presser jeg den inn og så går det for meg etter 10-20 sekunder..

:ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

See, there's three kinds of people: dicks, pussies, and assholes. Pussies think everyone can get along, and dicks just want to fuck all the time without thinking it through. But then you got your assholes, Chuck. And all the assholes want us to shit all over everything! So, pussies may get mad at dicks once in a while because pussies get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes, Chuck. And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get? You'd get your dick and your pussy all covered in shit!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må innrømme dette er en problemstilling jeg har med dama. For hennes sexlyst er relativ liten. Så jeg bruker å gå veldig rett på sak, rett og slett fordi det er eneste måten jeg får meg noe på. Hun har sagt mange ganger at hun liker best når vi bruker litt tid, men de gangene jeg har prøvd dette ender det opp med at vi aldri har oss noe fordi hun stopper prosessen tidlig når jeg prøver gå forsikiktig frem. Derfor må jeg nødvendigvis bare hive av henne dyna og slikke henne helt til hun ikke avviser meg lenger fordi hun har blitt kåt. Og når hun er "ferdig" så smyger jeg meg opp og stapper den inn og blir ferdig.

Høres kanskje banalt og talentløst ut, men heller banal og talentløs sex enn ikkeno sex. Og ja, jeg har gjort en stor innsats for å gjøre det skikkelig, og det er slik jeg liker det best selv.

Så det kan de jentene som har en "slik" gutt tenke litt over. Er han bare sånn, eller er det en grunn for at han er slik?

Gjest *Fiona*
Skrevet
See, there's three kinds of people: dicks, pussies, and assholes. Pussies think everyone can get along, and dicks just want to fuck all the time without thinking it through. But then you got your assholes, Chuck. And all the assholes want us to shit all over everything! So, pussies may get mad at dicks once in a while because pussies get fucked by dicks. But dicks also fuck assholes, Chuck. And if they didn't fuck the assholes, you know what you'd get? You'd get your dick and your pussy all covered in shit!

:ler: Team America ruler...

Gjest Anonymous
Skrevet
De sekundene orgasmen varer hadde ikke vært verdt all arbeidet hvis det ikke var noe nytelse underveis. Det er ingen kunst å komme for en mann' date=' ei er det heller en kunst for en kvinne å få en mann til å komme.[/quote']

Bra svar!

Gjest Anonymous
Skrevet

Team America er knallbra. Og for å fortsette kan jeg jo ta med denne også (som kanskje også viser at menn bare puler i vei når de får mulighet O_o):

Lisa: Promise me you'll never die.

Gary Johnston: You know I can't promise that.

Lisa: Promise me you'll never die and I'll make love to you right now.

Gary Johnston: I promise I'll never die.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...