Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

flere trygda i arbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, NotNaomi skrev:

Jobb med deg selv. Det er du som har et problem her.

Ja. Det kalles selvforakt. Og da må han/hun ta det ut på andre. 

Anonymkode: e8e82...5e3

Skrevet

Jeg er ung ufør, men ønsker så gjerne og komme ut i arbeid og få "vanlig lønn". Jeg har ikke hatt noe ansettelse noe sted på noen år, men har nå det siste året forsøkt. Jeg har sendt søknader, oppdatert CV, ringt rundt. Jeg har også vært på 1 intervju, men ble ikke kalt inn til noe andre gangs intervju. 

Har også kontaktet nav flere ganger for å prøve å få bistand til å komme ut praksis, men de sier at jeg ikke er kvalifisert til noe slik hjelp. Ingen som vil ansette meg fordi jeg ikke har nylig praksis/erfaring, og jeg får ikke noe praksis fordi nav mener jeg kan finne meg jobb på eget iniativ.. 

Ja, jeg er oppegående nok til å søke jobber på egenhånd, og det har jeg prøvd, men kommer ingen vei...

Anonymkode: 5069e...bc6

Skrevet

Jeg skulle nok også ønske at det var mer press på noen av dem som blir uføre. Jeg har selv en venn som snart kommer til å bli uføretrygdet, hovedsaklig fordi han spiser altfor mye, ikke følger opp helserådene han har fått gjennom diverse tiltak og aldri har villet flytte for å få en mer tilpasset jobb. Likevel blir det vel strengt hvis man skal måtte være så dårlig at man aldri kan gå på butikken engang.

Anonymkode: 1276c...f62

Gjest NotNaomi
Skrevet
21 timer siden, Nastine skrev:

IMG_0686.jpg

Jævli bra :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...