Gå til innhold

iPhone 8 - "vanlig" modell eller plus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg iPhone 8 rundt nyttår, og vurderer plus modellen. Er det noen som har 7 eller 8 plus som vil si noe om erfaringene? Jeg bruker telefonen til alt og trenger i grunn en litt større skjerm. Har aldri telefonen i lomma heller, så det blir ikke noe problem sånn sett. :)

Anonymkode: c6a45...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville gått for plus. Hadde iPhone 7 og det var en drøm når den ble byttet ut med 7 plus. Jeg bruker telefonen til «alt». Mail, spill, GPS, lydbøker/musikk, bilder etc og syns det er så deilig med stor skjerm 

Var fornøyd med den vanlige også, men det tok ikke mange dagene før jeg syns den var alt for liten

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Wenda skrev:

Ville gått for plus. Hadde iPhone 7 og det var en drøm når den ble byttet ut med 7 plus. Jeg bruker telefonen til «alt». Mail, spill, GPS, lydbøker/musikk, bilder etc og syns det er så deilig med stor skjerm 

Var fornøyd med den vanlige også, men det tok ikke mange dagene før jeg syns den var alt for liten

Takk for svar! Jeg tror jeg kan like den store modellen bedre selv :-)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Jeg tror jeg kan like den store modellen bedre selv :-)

Det eneste negative jeg kan tenke meg med plus-modellen er om du skal ut og jogge eller noe og trenger å ha telefonen i et slikt armbånd. Da blir den som oftest for stor. Spesielt med deksel. Men det er også eneste gangen jeg har støtt på et problem. Pleier ikke ha noe problem å ha den i lomma eller sånt. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Wenda skrev:

Det eneste negative jeg kan tenke meg med plus-modellen er om du skal ut og jogge eller noe og trenger å ha telefonen i et slikt armbånd. Da blir den som oftest for stor. Spesielt med deksel. Men det er også eneste gangen jeg har støtt på et problem. Pleier ikke ha noe problem å ha den i lomma eller sånt. 

Det var i grunn et godt poeng! Jeg løper jo masse ute med telefonen, hehe!

Gjest A National Acrobat
Skrevet

Jeg har iPhone 8 plus, hadde 7 og 6 plus, også. Jeg bruker også telefonen til “nesten” alt. Jeg liker at den har stor skjerm, og lang batteritid. Jeg velger alltid 256Gb, men det er ikke nødvendig om du ikke har tilsvarene og mer lagringskapasitet i iCloud. 

Skrevet

Plus kan være litt vanskelig å skrive på om du har små hender. Den har også større batteri som varer lenger. Jeg har plus.

Anonymkode: 40c89...95f

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Plus kan være litt vanskelig å skrive på om du har små hender. Den har også større batteri som varer lenger. Jeg har plus.

Anonymkode: 40c89...95f

Du vet du kan endre tastaturet til at det legger seg på høyre eller venstre sidens man lett kan skrive med bare en hånd 

Anonymkode: 1d1b3...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...