Gå til innhold

Menn: Kommer dere fort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer dere fort? Prøver dere å holde ut lenge, i så fall hvordan? :)

Og hvor lang tid tar det før dere kommer når dere runker?

Anonymkode: 7b82d...ed6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10-15 min når jeg runker. 20-30 når jeg har sex. Prøver ikke holde ut lenge, faktisk prøver jeg komme så fort som mulig. Slitsomt å pese på så lenge, men jeg ser positivt på det; bra cardio trening.

Skrevet

30 sekunder.

Anonymkode: 0a36c...87f

Skrevet

For fort, kjedelig, har prøvd det meste, har ikke funner noe som virker.

Anonymkode: f8f2d...5c7

Skrevet

Hva er for fort? 

Føles innimellom som at det går sport i å holde på til jeg rakner opp innvendig... :haar:

• Liker 2
Skrevet

Med ny partner kan jeg komme nokså raskt, ja. Etterhvert kan jeg holde på en god stund, om det skulle være nødvendig. 

Skrevet
47 minutter siden, bortebra skrev:

Hva er for fort? 

Føles innimellom som at det går sport i å holde på til jeg rakner opp innvendig... :haar:

30s til 1 minutt

Anonymkode: f8f2d...5c7

• Liker 1
Skrevet

På egen hånd med noe opphissende til hjelp tar det bare et par minutter. Utover det vet jeg hva som skal til for å bringe meg i mål, så hvis jeg med vilje unngår for lange perioder med akkurat det holder jeg egentlig så lenge det skal være.

Skrevet
35 minutter siden, Nevian skrev:

På egen hånd med noe opphissende til hjelp tar det bare et par minutter. Utover det vet jeg hva som skal til for å bringe meg i mål, så hvis jeg med vilje unngår for lange perioder med akkurat det holder jeg egentlig så lenge det skal være.

Et det veldig forskjell på vid og trang mus? Hva foretrekker du? Dealbreaker med litt løs vagina? Spør deg siden du er en kjekk mann og jeg har sansen for deg:P

Anonymkode: faf6e...b9c

Skrevet

Kommer helt an på dagsformen, og om man prøver å holde ut eller ikke. Kan sikkert fint klare å komme på 15-20 sek om jeg prøver og er ordentlig kåt fra før, eller holde ut i 15-20 min om jeg prøver. Men sånn normalt når jeg ikke prøver på verken eller så ligger det vel kanskje på 3-4-5 minutter.

Anonymkode: 256a2...ed4

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Har ikke tatt tiden, men klarer fint å dra ut tiden hvis det er ønskelig sammen med ei dame. På egenhånd ser jeg ikke noe vits i å holde på lenge, da holder det med 10 min. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et det veldig forskjell på vid og trang mus? Hva foretrekker du? Dealbreaker med litt løs vagina? Spør deg siden du er en kjekk mann og jeg har sansen for deg:P

Anonymkode: faf6e...b9c

Tror ikke oppfatninger om trang eller løs mus henger særlig sammen med om man er kjekk eller ikke :wink: Jeg har egentlig aldri gjort meg noen tanker om vid/trang med de jeg har ligget med, og mange av dem har hatt flere barn. Hvis jeg liker dama godt ellers kunne det ikke falt meg inn å droppe henne på grunn av det. Ei trang mus høres jo besnærende ut, men hvis jeg først er kåt nok vil jeg antakeligvis ikke tenke over det engang.

Skrevet

Kjæresten min kommer etter alt fra 10 min (kjappis! ikke inkl foreplay, han bruker minst 10-15 min på foreplay også) til 1,5 time. 
Den jeg har hatt lengst sexøkt med holdt vi på i 4 timer, dog med penetreringspauser der han slikket meg til avveksling, men det kan mildt sagt sies å være tettere himmelriket enn jeg noen gang har vært! 

Sex har "Levels" i seg, og det sier seg selv at man ikke når topp Level på 3 minutter, levelsene går i bølger og ikke med en rett stigningskurve rett opp, så det trengs tid for å komme helt til toppen :)

Tips som bør være obligatorisk for alle menn https://www.youtube.com/results?search_query=how+to+last+longer+in+bed 

Anonymkode: 1cb1c...87c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beklager

Endret av Cbunke90z
Skrevet

Kommer før jeg rekker å ta den inni nesten. Runde 2 og 3 går bedre. Runde 4 kan jeg kontrollere det selv:P Men på runde 4 er har jeg spruta meg helt tom.:fnise:

Anonymkode: c8264...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...