Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #1 Skrevet 31. januar 2005 Jeg lurer på om noen vet om klor bleker selbruningskrem? Hvis jeg gjør meg brun med krem og drar på svømming dagen etter, vil jeg da ende ut med skille? :klø: (Muligens et dumt spørsmål, men man må spør for å få svar )
Gjest Xavia Skrevet 31. januar 2005 #2 Skrevet 31. januar 2005 Jeg svømmer i klorbasseng innimellom, og er fast bruker av selvbruning. Jeg har aldri opplevd å få skille :o , eller at noe annet rart skjer med selvbruningskremen.
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #3 Skrevet 31. januar 2005 Ok, høres bra ut. Føler meg litt blek for tiden nemlig
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #4 Skrevet 31. januar 2005 Bare ikke gni altfor hardt med håndkleet, DET bleker selbruning (peelingeffekt). Etter at jeg oppdaget ST, har jeg ikke tatt solarium (med to unntak).
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2005 #5 Skrevet 31. januar 2005 Bare ikke gni altfor hardt med håndkleet' date=' DET bleker selbruning (peelingeffekt). Etter at jeg oppdaget ST, har jeg ikke tatt solarium (med to unntak).[/quote'] ST - St tropez?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå