AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Noen som vet om vi på bostøtte vil få mindre utbetalt i bostøtte i januar på grunn av halv skatt i desember? Anonymkode: bc7e7...17a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Det har ingenting å si, da de går ut fra brutto inntekt. Anonymkode: 0530a...060 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Jeg får helt vondt i magen av at det finnes mange som har bekymringer som dette. Får lyst til å gi deg en klem, TS. Anonymkode: 47efc...dc7 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Nei. bostøtte blir bestemt utifra brutto inntekt, som da vil si før skatt. Mottar du AAP derimot så vil du miste bostøtte en måned. Grunnet 3 utbetalinger i Desember/januar. Anonymkode: 496ac...a69
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har ingenting å si, da de går ut fra brutto inntekt. Anonymkode: 0530a...060 Takk. Jeg burde huske dette men hadde helt glemt hvordan det lå til. Blir så forvirret av de nye reglene. 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får helt vondt i magen av at det finnes mange som har bekymringer som dette. Får lyst til å gi deg en klem, TS. Anonymkode: 47efc...dc7 Tusen takk! Du får en klem tilbake. 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. bostøtte blir bestemt utifra brutto inntekt, som da vil si før skatt. Mottar du AAP derimot så vil du miste bostøtte en måned. Grunnet 3 utbetalinger i Desember/januar. Anonymkode: 496ac...a69 Det er uføretrygd brutto. Takk, nå husker jeg hvordan de nye reglene skulle tolkes. Anonymkode: bc7e7...17a
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #6 Skrevet 8. desember 2017 bostøtte er en vits. helt håpløse regler Anonymkode: 1af64...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #7 Skrevet 8. desember 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: bostøtte er en vits. helt håpløse regler Anonymkode: 1af64...a3c Så får man bare avskaffe hele ordningen da, så du kan klare seg selv isteden. Anonymkode: c6ac1...dd6 2
Brimi Skrevet 8. desember 2017 #8 Skrevet 8. desember 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. bostøtte blir bestemt utifra brutto inntekt, som da vil si før skatt. Mottar du AAP derimot så vil du miste bostøtte en måned. Grunnet 3 utbetalinger i Desember/januar. Anonymkode: 496ac...a69 Det er bare den ene puljen i så fall.
blondie303 Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 Ett lite tilleggs spørsmål, beklager, mener ikke å "stjele" tråden. Men er det noen som vet om man må søke på nytt når man går over i nytt år, eller vil søknaden bare automatisk fornyes som før? Stemmer det forresten dette med at det tas utgangspunkt i brutto utbetaling? Jeg hadde i utgangspunktet glemt tanken på bostøtte i januar og februar. Januar pga halv skatt i desember, og selvfølgelig ingen utbetaling i februar da jeg har 3 utbetalinger i januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå