Gå til innhold

Loette P-piller og sexlyst

Fremhevede innlegg

Gjest Frustrert
Skrevet

Heisan

Jeg har nå gått på Loette i snart seks måneder, og synes sexlysten bare daler for hvert brett jeg tar. Det er ganske frustrerende, da jeg alltid har hatt en god apetitt på sex. Nå vurderer jeg å bytte merke, men vet ikke helt til hvilket. Er ellers fornøyd med Loette, og har ikke lagt på meg eller fått noen andre bivirkninger.

Er det noen andre som har erfaring med Loette, og føler det samme? Er det noen som har erfaring med den nye P-pillen som kom i høst (husker ikke hva den heter)? Den med veldig lavt hormoninnhold?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg opplevde også fravær av sexlyst med Loette, så jeg sluttet! Jeg hadde heller ingen andre bivirkninger enn dette, men det var grunn nok til å slutte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Cerazette heter p-pillen m lavt hormoninnhold.

Jeg byttet bort Loette mot disse pillene og kunneikke vært mer fornøyd!

En bivirkning ved Cerazette jeg setter pris på er at jeg ikke har hatt mensen siden jeg startet m pillene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Cerazette heter p-pillen m lavt hormoninnhold.

Jeg byttet bort Loette mot disse pillene og kunneikke vært mer fornøyd!

En bivirkning ved Cerazette jeg setter pris på er at jeg ikke har hatt mensen siden jeg startet m pillene.

Gjest Frustrert
Skrevet

Takk for svar :)

Godt å høre at det ikke bare er meg, nå tror jeg sannelig jeg skal ringe legen min og få byttet merke. Håper virkelig det hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...