AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Jeg sitter her og er helt sjokkert. Har datet en fyr siden februar (har dog ikke sees så ofte pga. lang avstand), og har holdt det coolt. Vi har hatt det kjempefint sammen, og jeg tenkte at dette var en ordentlig godgutt. For et par mnd. siden tok jeg praten, fordi jeg var bekymret for hva han ville, og senset at han kanskje hadde litt commitment issues og likte at vi tok det rolig. Dette respekterte jeg, og var ikke needy eller pågående. Men vi kom frem til at vi begge likte hverandre og at vi var ekslusive, og han ble lei seg for at jeg hadde følt det sånn. Han snakket godt for seg. Helt ut av det blå, ignorerer han meldingen min på facebook (den blir sendt, men ikke mottatt, tipper han har markert den som "ulest", eller noe), og han har blokkert meg fra instastories (???). Han har ikke slettet meg. Jeg er helt sjokkert, og føler meg helt jævlig. Dette er en voksen mann på 29. Til info, ingenting har skjedd, alt var som før sist han var her. Tipper han har jugd meg i trynet, og møtt andre når han har vært i Oslo. Vet ikke engang hva jeg vil med dette innlegget, måtte få det ut. Det er så vondt Anonymkode: 2b9ab...232 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Er det innafor å sende en melding til han? Ikke noe psycho-bitch-greier, men jeg syns han fortjener litt pes for slik slem og feig oppførsel. Anonymkode: 2b9ab...232 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Send en melding og spør. Hvis han ikke er tøff nok til å si at han ikke lenger ønsker kontakt, kan du i det minste presse han litt på det.... Anonymkode: 75cb1...3c2 8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Kan være mindre enn det du gjør utav det. Hvis jeg markerer beskjeder som ulest etter å ha lest de i messenger ser mottakeren de fortsatt som lest. Vet ikke om det er en bug for meg men virker begge veier. Hvis den ikke vises som en blå boble med check tegn i er den ikke mottatt. Hvis det er hvit boble med checktegn er den sendt men ikke mottatt. Blokkert fra instastories (???) får meg til å føle at du kanskje ikke er sikker. Du kommer med påstander som ikke kan bevises ("Tipper at han har jugd meg i trynet") så her er det bare å ta kontakt med han og spørre rett og slett om han har lyst til å fortsette. Anonymkode: dd0e3...9a4
Sirah Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Hvor lenge har han drevet på med dette da TS?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan være mindre enn det du gjør utav det. Hvis jeg markerer beskjeder som ulest etter å ha lest de i messenger ser mottakeren de fortsatt som lest. Vet ikke om det er en bug for meg men virker begge veier. Hvis den ikke vises som en blå boble med check tegn i er den ikke mottatt. Hvis det er hvit boble med checktegn er den sendt men ikke mottatt. Blokkert fra instastories (???) får meg til å føle at du kanskje ikke er sikker. Du kommer med påstander som ikke kan bevises ("Tipper at han har jugd meg i trynet") så her er det bare å ta kontakt med han og spørre rett og slett om han har lyst til å fortsette. Anonymkode: dd0e3...9a4 Nei, han har vært pålogget på messenger, og jeg har aldri opplevd en slik bug før. De "???" skrev jeg fordi jeg syns det er hinsides merkelig, jeg er blokkert fra story. Jeg har flere insta-kontoer pga. jobb, og sjekket derfra. Jeg syns dette er ekstremt teit og merkelig, og tenker at han skjuler noe. Han har også vært aktiv på tinder etter at vi ble enige om at vi ikke datet andre, så jo, jugd meg oppi trynet vil jeg si han har. Han er egoistisk og prøver å ta en enkel utvei, men jeg syns han bare driter seg ut. Anonymkode: 2b9ab...232 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, Sirah skrev: Hvor lenge har han drevet på med dette da TS? Dette oppdaget jeg i dag. Jeg sendte en melding i går, og fikk en rar magefølelse. Da jeg så han var aktiv, og at han "blokkerte" meldingen min ble jeg mistenksom. Og da sjekket jeg story, fordi den har jeg ikke sett på en stund når jeg tenkte meg. Jeg så han sist for en mnd. siden, for alt jeg vet kan ha "planlagt" dette siden han dro. Alt var fint når han var her sist, derfor dette gjør så vondt. Anonymkode: 2b9ab...232
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette oppdaget jeg i dag. Jeg sendte en melding i går, og fikk en rar magefølelse. Da jeg så han var aktiv, og at han "blokkerte" meldingen min ble jeg mistenksom. Og da sjekket jeg story, fordi den har jeg ikke sett på en stund når jeg tenkte meg. Jeg så han sist for en mnd. siden, for alt jeg vet kan ha "planlagt" dette siden han dro. Alt var fint når han var her sist, derfor dette gjør så vondt. Anonymkode: 2b9ab...232 Det er vel dette som gjør at avstandsforhold er så vanskelig i dagens samfunn... Det er så lett å komme i kontakt med andre gjennom Tinder og nettdating, og da blir de for mange fristelser hele tiden. La han gå, ikke verdt å kjempe for en som ikke kan si sannheten. Anonymkode: 75cb1...3c2 11
Sirah Skrevet 7. desember 2017 #9 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette oppdaget jeg i dag. Jeg sendte en melding i går, og fikk en rar magefølelse. Da jeg så han var aktiv, og at han "blokkerte" meldingen min ble jeg mistenksom. Og da sjekket jeg story, fordi den har jeg ikke sett på en stund når jeg tenkte meg. Jeg så han sist for en mnd. siden, for alt jeg vet kan ha "planlagt" dette siden han dro. Alt var fint når han var her sist, derfor dette gjør så vondt. Anonymkode: 2b9ab...232 Men om dette ikke skjedde før i dag så er det jo for tidlig å si om han ghoster deg. Ta en telefon til han du 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #10 Skrevet 7. desember 2017 Jeg synes du kan oppsøke han og kreve å få et svar. Dere har faktisk kjent hverandre litt lenger enn et par uker. Anonymkode: 460af...780 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #11 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, Sirah skrev: Men om dette ikke skjedde før i dag så er det jo for tidlig å si om han ghoster deg. Ta en telefon til han du Han ignorerer jo meldingen, jeg sendte den for over et døgn siden. Jeg vet jeg høres litt crazy ut nå, men har jo gjort sånn at den ikke når frem. Er sånn hvit sirkel-symbol. Meldingen var helt uskyldig, ala "hei, hvordan går det". Og hvorfor i all verden blokkerer han meg fra story? Jeg kaller det ghosting. Ja, har tenkt tanken, men jeg vet ikke om jeg tør å ringe. Anonymkode: 2b9ab...232
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #12 Skrevet 7. desember 2017 Avstandsforhold kan være skummelt. Etter nesten 2 år kom det fram at eksen min hadde jugd om kreft, jobben sin og alt mulig. Jeg hadde møtt familie og venner, full pakke, ingen mistanke. Det er en del psyko folk der ute. Anonymkode: b78ce...d85
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #13 Skrevet 7. desember 2017 SMS? Ringe? Anonymkode: 704c8...54b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #14 Skrevet 7. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes du kan oppsøke han og kreve å få et svar. Dere har faktisk kjent hverandre litt lenger enn et par uker. Anonymkode: 460af...780 Takk. Jeg er enig det! Jeg syns jeg fortjener mye bedre enn dette. Er helt sjokkert. Tar gjerne i mot tips til hva jeg kan skrive. Jeg føler meg jo faktisk lurt, og utnyttet. Det er forferdelig vondt. Spesielt etter den praten vi hadde, der jeg åpnet meg helt, og han ga meg den bekreftelsen jeg trengte. Kan også nevne at han ba meg ned til et feriehus i syden for en mnd. siden etter vi hadde hatt "praten" (så ikke den komme; pga. commitment issuene som jeg har følt at han har). Det passet ikke pga. jobb, men sa jeg heller kunne besøke han. Da virka det som han fikk litt hetta. Jeg er forvirret. Anonymkode: 2b9ab...232
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #15 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avstandsforhold kan være skummelt. Etter nesten 2 år kom det fram at eksen min hadde jugd om kreft, jobben sin og alt mulig. Jeg hadde møtt familie og venner, full pakke, ingen mistanke. Det er en del psyko folk der ute. Anonymkode: b78ce...d85 Jeg tror han har jugd om at han har datet flere enn meg (hvorfor ellers skulle han fortsatt vært på Tinder?). Kan også tenkte meg at han har vært i Oslo lenger enn det han har oppgitt. Anonymkode: 2b9ab...232
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #16 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: SMS? Ringe? Anonymkode: 704c8...54b Jeg tenker SMS, jeg? Da er det enklere å uttrykke seg, men det hadde vært interessant å høre hva han hadde sagt. Hvis han hadde tatt den, da. Anonymkode: 2b9ab...232
Mousj Skrevet 7. desember 2017 #17 Skrevet 7. desember 2017 Ringe ham? Du er jo ganske kjapp til å tro det verste. (Kan godt hende du har rett, men dette ville jeg hatt klart svar på kjapt. ) 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #18 Skrevet 7. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel dette som gjør at avstandsforhold er så vanskelig i dagens samfunn... Det er så lett å komme i kontakt med andre gjennom Tinder og nettdating, og da blir de for mange fristelser hele tiden. La han gå, ikke verdt å kjempe for en som ikke kan si sannheten. Anonymkode: 75cb1...3c2 Ja, du har vel rett. Derfor jeg har vært så stresset under hele denne datingen med han. Anonymkode: 2b9ab...232
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #19 Skrevet 7. desember 2017 1 minutt siden, Mousj skrev: Ringe ham? Du er jo ganske kjapp til å tro det verste. (Kan godt hende du har rett, men dette ville jeg hatt klart svar på kjapt. ) Jeg gjør kanskje det. Men hva foreslår dere jeg skal gjøre? Han tar jo ikke kontakt, og jeg når ikke frem til han. Anonymkode: 2b9ab...232
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #20 Skrevet 7. desember 2017 Sjekket su storyen hans med din andre konto? Hva var det bilde av? Hva skal han skjule? Jeg så ikke hvor du skrev når du fant ut dette. Sånn type idag? Hvor lenge har du vært blokkert? Ja, veldig rart om han er tilgjengelig på face, men bare merker mld som lest og blokker deg fra instastory. Anonymkode: 71770...e53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå