AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Hei. Er litt Tinderjomfru, og lurer på hva som er vanlig. To ganger i løpet av relativt kort tid har menn jeg har vært på førstedate med tatt initiativ til en date nr. 2. Begge har avlyst i siste liten. Er dette vanlig? Er ikke som om jeg gråter meg i søvn over det, men irriterende når man uansett har en avtale... Anonymkode: fbede...1a2
bortebra Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Er sikkert tilfeldig. Kan ikke si at noe tyder på at det er en nasjonal trend på gang. 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Vær klar over at mange dater flere samtidig.. Slik at det kan jo hende at det er en annen som er mer interessant akkurat nå. Anonymkode: 3acad...186 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Det med å date flere er jo en grei forklaring. Han ene gjorde det på toppen av det hele to dager på rad... Anonymkode: fbede...1a2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det med å date flere er jo en grei forklaring. Han ene gjorde det på toppen av det hele to dager på rad... Anonymkode: fbede...1a2 Det har jeg forstått er ganske vanlig. Og helt sikkert årsaken til at mange er langtidssingle.. det skal jo litt til å finne noen når man bare driver og leter og ikke stopper opp og lukter på blomstene! Anonymkode: 3acad...186 1
Svartfugl Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det med å date flere er jo en grei forklaring. Han ene gjorde det på toppen av det hele to dager på rad... Anonymkode: fbede...1a2 Det synes jeg egentlig er en smule frekt. Jeg hadde ikke giddet å bruke særlig mye mer av min tid på en sånn person. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå