Gå til innhold

Uføretrygden kom på konto allerede i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har fått innbetalingen?

Anonymkode: b8c52...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, det var tidlig.

Anonymkode: a7909...952

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jøss, det var tidlig.

Anonymkode: a7909...952

Jeg er ganske sikker på at det ikke var Jesus som skrev hovedinnlegget. 

Anonymkode: caafd...914

• Liker 1
Skrevet

Det er kanskje frekt av meg å spørre, men ser mange i Facebookgrupper og forum lage lignende poster. 

Og jeg lurer litt på... Hvorfor.. Altså, jeg forstår informasjonsbehovet om pengene uteblir, men hvilken forskjell er det for deg/dere om du er en av få som har fått i dag eller om du er en av mange som har fått i dag...? Jeg forstår ikke helt. 

Anonymkode: 69142...3cc

• Liker 24
Skrevet

Jepp, har fått den. Ble veldig overrasket over at den kom så tidlig. 

Anonymkode: 489f1...bf5

• Liker 2
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Stor var den også :)

Anonymkode: 42004...a77

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske sikker på at det ikke var Jesus som skrev hovedinnlegget. 

Hahah hæ??

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje frekt av meg å spørre, men ser mange i Facebookgrupper og forum lage lignende poster. 

Og jeg lurer litt på... Hvorfor.. Altså, jeg forstår informasjonsbehovet om pengene uteblir, men hvilken forskjell er det for deg/dere om du er en av få som har fått i dag eller om du er en av mange som har fått i dag...? Jeg forstår ikke helt. 

Og jeg lurer litt på hvorfor du lurer på dette. 

Anonymkode: 489f1...bf5

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om NAV har nye rutiner for utbetalingene. Mulig det kjøres ut i puljer over flere dager? I tillegg greit også å informere andre som kanskje tror at pengene uansett ikke kommer på konto før den 12.

• Liker 1
Skrevet

Det ligger også på førstesiden til Nav hva som er denne månedes utbetalingsdatoer. De tar det tidligere i år pga all peset dem fikk i fjor.

Det gjelder vel omtrent samtlige stødnader. Mange nettaviser har også skrevet om det! Følg med da!

https://www.nettavisen.no/na24/dette-er-utbetalingsdatoene-for-nav-stnader-i-desember/3423394621.html

Anonymkode: 02110...d55

• Liker 9
Skrevet

Jeg lurer på om NAV har nye rutiner for utbetalingene. Mulig det kjøres ut i puljer over flere dager? I tillegg greit også å informere andre som kanskje tror at pengene uansett ikke kommer på konto før den 12.

Jeg tror det står tydelig på nav, jeg får foreldrepenger og får også tidlig denne måneden. Pengene kommer ekstra tidlig og med halv skatt i desember. 

Det er vel ikke en ny rutine, heller. 

Uansett må vel nav.no være best om man tror det er nye rutiner, mitt nav innboksen eller lignende. 

Skrevet

Husk at det er veldig lenge til neste utbetaling nå da. Pengene skal rekke helt til 19 januar 2018, det er hele 42 dager...

Anonymkode: cf4d7...c92

• Liker 22
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også fått den, ser jeg nå. Det står "Betaling" og ikke trygd/pensjon som er det vanlige, så kanskje det er noe annet.

Anonymkode: 4a9af...519

Skrevet

ja jeg fikk i dag kroner 20.276,00  inn på konto :)

Anonymkode: 6d631...282

Skrevet

Det ligger også på førstesiden til Nav hva som er denne månedes utbetalingsdatoer. De tar det tidligere i år pga all peset dem fikk i fjor.

Det gjelder vel omtrent samtlige stødnader. Mange nettaviser har også skrevet om det! Følg med da!

https://www.nettavisen.no/na24/dette-er-utbetalingsdatoene-for-nav-stnader-i-desember/3423394621.html

Anonymkode: 02110...d55

Ok. Takk. Jeg leser ikke NAV sine sider daglig. Jeg leste på NAV sin side for 3-4 uker siden at utbetalingene i desember skulle være på konto den 12.

ts

• Liker 3
Skrevet

Jeg sjekket selv og jeg har også fått idag. Mye mer enn vanlig. Vanligvis får jeg 20 500 men nå var det 25 500

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, gobbledigook skrev:

Hahah hæ??

Vedkommende jeg siterte skrev "Jesus, det var tidlig", selv om det ikke var Jesus som skrev hovedinnlegget.

"Jøss" er en omskriving av Jesus.

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Jeg sjekket selv og jeg har også fått idag. Mye mer enn vanlig. Vanligvis får jeg 20 500 men nå var det 25 500

Det er vel skattefritt i desember?

Anonymkode: 4a9af...519

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det står tydelig på nav, jeg får foreldrepenger og får også tidlig denne måneden. Pengene kommer ekstra tidlig og med halv skatt i desember. 

Det er vel ikke en ny rutine, heller. 

Uansett må vel nav.no være best om man tror det er nye rutiner, mitt nav innboksen eller lignende. 

Ok. Takk. Hva betyr din siste setning?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Stor var den også :)

Anonymkode: 42004...a77

Halv skatt i desember.

Jeg har også fått. Måtte sjekke når jeg så tråden :fnise:. Men så gøy overraskelse da! Da kan jeg gå i banken og gjøre unna det som er rutine der og handle gaver i morgen eller lørdag. Superdupert! Så blir det roligere dager rett fram til jul.

Tusen takk Nav pensjon!! Dette var hyggelig! :nordvesta::nisse:

Anonymkode: 535bd...79e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...