AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #41 Skrevet 10. desember 2017 På 08.12.2017 den 13.10, Coolaid skrev: Gjerne samtidig som runking/suging. Og jeg foretrekker glidemiddel. Takk for svar Så det er mer noe man snakker om og avtaler "skal jeg ta frem glidemiddelet og stimulere analen?" ? Enn noe man prøver seg gradvis på som med f eks ballekos mens man suger? Ønsker gjerne tips om hvordan teknikk og sånn fra andre også Hilsen en som vil prøve på kjæresten og vil introdusere det for han så han syns det er godt! Hvor langt inn? En finger? To fingre? Bøye den? Vippe den sakte frem og tilbake? Dra den fort ut og inn? Anonymkode: fd3fe...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #42 Skrevet 10. desember 2017 Før en finger inn. Press oppover mot magen og se om du finner et område som buler ut som en valnøtt. Masser den fast og rytmisk. Anonymkode: 08320...590 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #43 Skrevet 10. desember 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Før en finger inn. Press oppover mot magen og se om du finner et område som buler ut som en valnøtt. Masser den fast og rytmisk. Anonymkode: 08320...590 Ok! Veldig nyttig tips! Så opp mot magen, er det enklest med tommelen da kanskje (hvis han ligger på magen f.eks, fingrene ned mot ballene og tommelen i rumpa og mot magen)? Eller bruker man pekefingeren "forfra" og kroker den mot magen? Må man langt opp? Til ca først fingerledd bare 2-3 cm, eller halve eller hele fingeren? Igjen, tusen takk for svar! Anonymkode: fd3fe...7b9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #44 Skrevet 10. desember 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok! Veldig nyttig tips! Så opp mot magen, er det enklest med tommelen da kanskje (hvis han ligger på magen f.eks, fingrene ned mot ballene og tommelen i rumpa og mot magen)? Eller bruker man pekefingeren "forfra" og kroker den mot magen? Må man langt opp? Til ca først fingerledd bare 2-3 cm, eller halve eller hele fingeren? Igjen, tusen takk for svar! Anonymkode: fd3fe...7b9 Det kan varierer noe, men fra 4 - 8 cm inn. Hos meg må jeg ca 8 cm inn. Derfor må ca hele fingeren inn, krum den opp mot magen. Der sitter en valnøtt stor ruglete klump. Masser den, frem og tilbake, sikker rundt. Nytelsen er faktisk ekstrem og orgasmene blir super intense. Med litt erfaring kan du få flere orgasmer etter hverandre også uten å berøre penis. Da får du en ren anal eller prostata orgasme Anonymkode: 79464...6ef
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #45 Skrevet 10. desember 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan varierer noe, men fra 4 - 8 cm inn. Hos meg må jeg ca 8 cm inn. Derfor må ca hele fingeren inn, krum den opp mot magen. Der sitter en valnøtt stor ruglete klump. Masser den, frem og tilbake, sikker rundt. Nytelsen er faktisk ekstrem og orgasmene blir super intense. Med litt erfaring kan du få flere orgasmer etter hverandre også uten å berøre penis. Da får du en ren anal eller prostata orgasme Anonymkode: 79464...6ef Oi det var mye lenger inn enn jeg trodde! Så bra at du delte med meg! Jeg hadde nok bare prøvd med 1-3 cm om jeg ikke hadde lest det du skrev nå, og da hadde det jo ikke gitt typen en god opplevelse og ikke noe jeg kunne "bevist" for han at var godt hehe. Han virker åpen for å prøve det og har hintet litt, men både han og jeg har vært litt "anti buttstuff" før (kanskje mest fordi vi har vært redde for å bli dømt av den andre?) , men nå har vi jo vært sammen i 8 år og blitt voksne så nå er hvertfall jeg veldig der hvor jeg vil lære å kjenne hans og egen kropp på alle måter som kan gi nytelse, er nok jeg som må overtale han til å la meg prøve, og da er det greit å vite hva jeg gjør for å kunne gi han en god opplevelse med det ! Anonymkode: fd3fe...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #46 Skrevet 10. desember 2017 Når du sier krumme fingeren mot magen, og ruglete, så kan jeg ikke unngå å tenke på G punktet hos oss kvinner som også sitter mot magen og er ruglete. Mon tro om det er litt samme type følelse og orgasme Anonymkode: fd3fe...7b9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #47 Skrevet 10. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når du sier krumme fingeren mot magen, og ruglete, så kan jeg ikke unngå å tenke på G punktet hos oss kvinner som også sitter mot magen og er ruglete. Mon tro om det er litt samme type følelse og orgasme Anonymkode: fd3fe...7b9 Nei, for det føles heterofilt for damer men homofilt for menn. Anonymkode: 74be9...c85
mannemann38 Skrevet 11. desember 2017 #48 Skrevet 11. desember 2017 9 hours ago, AnonymBruker said: Oi det var mye lenger inn enn jeg trodde! Så bra at du delte med meg! Jeg hadde nok bare prøvd med 1-3 cm om jeg ikke hadde lest det du skrev nå, og da hadde det jo ikke gitt typen en god opplevelse og ikke noe jeg kunne "bevist" for han at var godt hehe. Han virker åpen for å prøve det og har hintet litt, men både han og jeg har vært litt "anti buttstuff" før (kanskje mest fordi vi har vært redde for å bli dømt av den andre?) , men nå har vi jo vært sammen i 8 år og blitt voksne så nå er hvertfall jeg veldig der hvor jeg vil lære å kjenne hans og egen kropp på alle måter som kan gi nytelse, er nok jeg som må overtale han til å la meg prøve, og da er det greit å vite hva jeg gjør for å kunne gi han en god opplevelse med det ! Anonymkode: fd3fe...7b9 Bare ta initiativet når han liker det☺ om det blir en eller to fingre ser dere ann, jeg begynner med en. Etter litt blir det to☺ har desverre ingen som kan gjøre slikt på meg, så mannen din er heldig👍 selv om dette kan være en kinkig samtaleemne så bare gjør det du har lyst til så lenge han er med på det. Det er iallefall fint å utforske👍😊😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #49 Skrevet 13. desember 2017 Jeg har veldig lyst til å bruke strap-on på kjæresten min. Men tør ikke spørre han om han har lyst. Vil gjøre alt av seksuelle ting med han😋 Anonymkode: 399db...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #50 Skrevet 13. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig lyst til å bruke strap-on på kjæresten min. Men tør ikke spørre han om han har lyst. Vil gjøre alt av seksuelle ting med han😋 Anonymkode: 399db...e4d Kjør på, men gå rolig frem. Finnes ikke noe deiligere enn å bli pult i rumpa med strapon. Orgasmen er ufattelig sterk Anonymkode: 79464...6ef
Gjest Alterego666 Skrevet 13. desember 2017 #51 Skrevet 13. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har veldig lyst til å bruke strap-on på kjæresten min. Men tør ikke spørre han om han har lyst. Vil gjøre alt av seksuelle ting med han😋 Anonymkode: 399db...e4d Jeg er veldig glad i å bli tatt med strap-on og ville blitt lykkelig over å bli spurt.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #52 Skrevet 15. desember 2017 På Wednesday, December 13, 2017 den 10.08, Alterego666 skrev: Jeg er veldig glad i å bli tatt med strap-on og ville blitt lykkelig over å bli spurt. Hvordan blir orgasmen? Anonymkode: 79464...6ef
Katten.2.0 Skrevet 15. desember 2017 #53 Skrevet 15. desember 2017 On 13.12.2017 at 5:18 AM, AnonymBruker said: Jeg har veldig lyst til å bruke strap-on på kjæresten min. Men tør ikke spørre han om han har lyst. Vil gjøre alt av seksuelle ting med han😋 Anonymkode: 399db...e4d Det gir helt syke orgasmer. Angående prostata, så er jeg en av svært få menn som finner det ubehagelig. Så for meg gir det mye nytelse og sterke orgasmer ved en ren inn-ut-bevegelse.
Gjest Alterego666 Skrevet 15. desember 2017 #54 Skrevet 15. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir orgasmen? Anonymkode: 79464...6ef Det varierer jo alltid fra gang til gang. For meg er det mest rollebyttet og det kinky som er attraksjonen, selv om prostatastimulans også bidrar.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2017 #55 Skrevet 15. desember 2017 På Monday, December 11, 2017 den 0.25, AnonymBruker skrev: Oi det var mye lenger inn enn jeg trodde! Så bra at du delte med meg! Jeg hadde nok bare prøvd med 1-3 cm om jeg ikke hadde lest det du skrev nå, og da hadde det jo ikke gitt typen en god opplevelse og ikke noe jeg kunne "bevist" for han at var godt hehe. Han virker åpen for å prøve det og har hintet litt, men både han og jeg har vært litt "anti buttstuff" før (kanskje mest fordi vi har vært redde for å bli dømt av den andre?) , men nå har vi jo vært sammen i 8 år og blitt voksne så nå er hvertfall jeg veldig der hvor jeg vil lære å kjenne hans og egen kropp på alle måter som kan gi nytelse, er nok jeg som må overtale han til å la meg prøve, og da er det greit å vite hva jeg gjør for å kunne gi han en god opplevelse med det ! Anonymkode: fd3fe...7b9 Har du fått prøvd det ut? Anonymkode: 426d5...abb
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #56 Skrevet 16. desember 2017 På Friday, December 15, 2017 den 7.21, Katten.2.0 skrev: Det gir helt syke orgasmer. Angående prostata, så er jeg en av svært få menn som finner det ubehagelig. Så for meg gir det mye nytelse og sterke orgasmer ved en ren inn-ut-bevegelse. Høres sinnsykt digg ut. Hvordan oppleves fullkroppsorgasme og går det flere ganger på rad? Hørt noe om det når menn penetreres i rumpa. Anonymkode: 79464...6ef
Gjest Coolaid Skrevet 16. desember 2017 #57 Skrevet 16. desember 2017 På 7.12.2017 den 16.34, AnonymBruker skrev: Nei takk, for jeg er ikke homofil. Anonymkode: 74be9...c85
Brannslangen Skrevet 16. desember 2017 #58 Skrevet 16. desember 2017 Finger i rumpa, strap-on i rumpa... Det er tydelig at homolobbyen gjør fremsteg i Norge. Snart blir det rumpeknulling på hvert gatehjørne.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2017 #59 Skrevet 16. desember 2017 5 minutter siden, Brannslangen skrev: Finger i rumpa, strap-on i rumpa... Det er tydelig at homolobbyen gjør fremsteg i Norge. Snart blir det rumpeknulling på hvert gatehjørne. Analstimuli har ingenting med homofili og gjøre. Der er totalt feil. Faktisk også homofile som ikke liker analsex. Anonymkode: 79464...6ef 2
smilo Skrevet 16. desember 2017 #60 Skrevet 16. desember 2017 1 time siden, Brannslangen skrev: Finger i rumpa, strap-on i rumpa... Det er tydelig at homolobbyen gjør fremsteg i Norge. Snart blir det rumpeknulling på hvert gatehjørne. Men å knulle dama i toern er helt greit??? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå