Gjest Axl Rose Skrevet 7. desember 2017 #21 Skrevet 7. desember 2017 Elsker det. Tips? Strap on, butplug, dildo, ekte kuk. 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går an å like begge tjønn, tenker dette er mer en sånn bifil greie. Anonymkode: d5995...4ab Eller forelske seg i ett kjønn og tenne på sex med begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #22 Skrevet 7. desember 2017 Tror ikke på at 100% heterofile menn har glede av dette. Det sakt, har ingenting ting imot folk med andre legninger. Anonymkode: d5995...4ab 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #23 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, Alterego666 skrev: Det er individuelt. Alle må finne ut for seg selv. Prøv på deg selv, eller ring en venn. Jeg er jente så det blir ikke det samme å prøve på seg selv når det er prostata jeg vil lære meg å stimulere Vet ikke om dette er helt innafor å spørre menn om sånn helt uten videre? Er litt redd for reaksjoner som han som sier at bare homoer gjør det. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke på at 100% heterofile menn har glede av dette. Det sakt, har ingenting ting imot folk med andre legninger. Anonymkode: d5995...4ab Hvorfor er det vanskelig å tro på? Alle menn har prostata kjertel. Jeg mener det er kunnskapsløshet og manglende erfaring som fører til den dømmelsen der og tror du går glipp av noe stort i livet om du aldri prøver det selv Anonymkode: fd3fe...7b9 4
bortebra Skrevet 7. desember 2017 #24 Skrevet 7. desember 2017 Jeg liker det. Betyr det at jeg er en homofil mann forkledd i kvinnelig anatomi? (Fasit: NEI.) 2
Gjest Alterego666 Skrevet 7. desember 2017 #25 Skrevet 7. desember 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente så det blir ikke det samme å prøve på seg selv når det er prostata jeg vil lære meg å stimulere Vet ikke om dette er helt innafor å spørre menn om sånn helt uten videre? Er litt redd for reaksjoner som han som sier at bare homoer gjør det. Hvorfor er det vanskelig å tro på? Alle menn har prostata kjertel. Jeg mener det er kunnskapsløshet og manglende erfaring som fører til den dømmelsen der og tror du går glipp av noe stort i livet om du aldri prøver det selv Anonymkode: fd3fe...7b9 Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg ville blitt glad for å bli spurt. Jeg er for seksuell åpenhet. Lykke til!
Gjest Alterego666 Skrevet 7. desember 2017 #26 Skrevet 7. desember 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke på at 100% heterofile menn har glede av dette. Det sakt, har ingenting ting imot folk med andre legninger. Anonymkode: d5995...4ab Den teorien kan jeg tilbakebevise med én gang. Jeg er heterofil, og jeg liker det. Fint, kan kan vi bevege oss tilbake til vårt eget århundre.
Påkrevd Skrevet 7. desember 2017 #27 Skrevet 7. desember 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke på at 100% heterofile menn har glede av dette. Det sakt, har ingenting ting imot folk med andre legninger. Anonymkode: d5995...4ab Hører gjerne mer om teorien din bak akkurat det. Jeg fatter ikke hvorfor alt som har med analen å gjøre = homofili for så mange. Altså, hvis to homofile menn skal ha samleie, så er det jo ikke andre alternativer, men gjør det at vi andre ikke kan gjøre noe som homofile gjør uten å bli det selv? Homser har jo oralsex, så da er man ikke helt hetero hvis man får en avsugning av kona? Må vel nesten bli sånn, da, hvis vi går ut fra din teori. Hvis du som mann lar en annen mann ha en eller annen form for analsex med deg, så er jeg enig i at du neppe er 100% heterofil, men hvis du liker at kona gjør det, så er du absolutt ikke mindre hetero av den grunn. Liten tilleggsopplysning: Det er langt fra alle homofile som liker analt samleie. Endret 7. desember 2017 av Påkrevd 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #28 Skrevet 8. desember 2017 Det er ikke finger baki der i seg selv som er godt, men det forsterker orgasmen når man kommer på vanlig måte etter stimulering av penis, bare av at fingeren er der . Vet ikke om det er fordi rumpehullet kniper igjen og det pga fingeren gjør det trangere rundt prostata. Men bæsjelukt på fingeren er skikkelig ekkelt. Anonymkode: 154d8...20e
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #29 Skrevet 8. desember 2017 Er ikke homse. så nei Anonymkode: f6ef8...82f 1
mannemann38 Skrevet 8. desember 2017 #30 Skrevet 8. desember 2017 20 hours ago, AnonymBruker said: Gjorde dette på en gutt jeg har vært med litt og han nøt det veldig. Var bare i nærheten av området, og så var det ganske tydelig at han vill ha mer så jeg stakk den inn haha! Syns dere menn dette er digg? Vet mange ikke vil at noen skal nærme seg der, men for de som liker det - noen tips? Anonymkode: 82723...831 Det kan være digg😁 ikke turt å spørre om andre vil gjøre det på meg men utforsker mye selv. Det blir en mye sterkere orgasme av det. Kombinert med litt massasje av penis er det bare en nytelse. Trykk på kjærtelen og gni på den. Synes det er digg å ta to fingre inn og ut og dytte borti kjærtelen og massere. Men det er nok hinsides mye bedre om andre gjør det for deg😄 jeg er ikke homofil. Hetrofil og leken😉 4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #31 Skrevet 8. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjorde dette på en gutt jeg har vært med litt og han nøt det veldig. Var bare i nærheten av området, og så var det ganske tydelig at han vill ha mer så jeg stakk den inn haha! Syns dere menn dette er digg? Vet mange ikke vil at noen skal nærme seg der, men for de som liker det - noen tips? Anonymkode: 82723...831 Hvordan reagerte han når du kjørte fingrene inn i han? Anonymkode: 79464...6ef 1
Gjest Axl Rose Skrevet 8. desember 2017 #32 Skrevet 8. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke på at 100% heterofile menn har glede av dette. Det sakt, har ingenting ting imot folk med andre legninger. Anonymkode: d5995...4ab Vi lever i 2017 nå. Snart 18.
Gjest Coolaid Skrevet 8. desember 2017 #33 Skrevet 8. desember 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjorde dette på en gutt jeg har vært med litt og han nøt det veldig. Var bare i nærheten av området, og så var det ganske tydelig at han vill ha mer så jeg stakk den inn haha! Syns dere menn dette er digg? Vet mange ikke vil at noen skal nærme seg der, men for de som liker det - noen tips? Anonymkode: 82723...831 Gjerne samtidig som runking/suging. Og jeg foretrekker glidemiddel.
Gjest Coolaid Skrevet 8. desember 2017 #34 Skrevet 8. desember 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke på at 100% heterofile menn har glede av dette. Det sakt, har ingenting ting imot folk med andre legninger. Anonymkode: d5995...4ab Du er rett og slett uvitende. Det har selvfølgelig ingenting med at man ikke er heterofil å gjøre. Og igjen, hvorfor klarer du ikke å skrive dette under nicket ditt?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #35 Skrevet 8. desember 2017 6 minutter siden, Coolaid skrev: Gjerne samtidig som runking/suging. Og jeg foretrekker glidemiddel. Blir orgasmen mye sterkere og hardere for deg? Anonymkode: 79464...6ef
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #36 Skrevet 8. desember 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn vaginal orgasme for homofile? Anonymkode: 96bb5...ebd På en måte, ja. Anonymkode: 79464...6ef
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #37 Skrevet 8. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan reagerte han når du kjørte fingrene inn i han? Anonymkode: 79464...6ef Vi lå og koste etter vi hadde allerede pult mens han lå på magen. Og så strøk jeg bare fingeren på ryggen hans og noen ganger gikk jeg ned til toppen av rumpe sprekken, og følte han syntes det var digg og koselig, så jeg gikk etterhvert litt lengere ned mot rumpe hullet og fikk bare inntrykk hele tiden at han likte det skikkelig godt og at han ble mer og mer kåt. Så til slutt maserte jeg litt rundt anus området for å så trykke fingern inn. Vi snakket liksom aldri om det, men skjønte så tydelig at han var åpen for det og likte det, han ble så låt haha! Elsker å prøve ut nye ting i senga! TS Anonymkode: 82723...831 9
Gjest Coolaid Skrevet 10. desember 2017 #38 Skrevet 10. desember 2017 På 8.12.2017 den 13.17, AnonymBruker skrev: Blir orgasmen mye sterkere og hardere for deg? Anonymkode: 79464...6ef Det blir en litt annen greie, litt ekstra stimuli. Ja det kan godt være.
johanh Skrevet 10. desember 2017 #39 Skrevet 10. desember 2017 Å bli sugd av en dame samtidig som hun lekker med rumpehullet og stikker fingeren inn er kjempe deilig
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2017 #40 Skrevet 10. desember 2017 Ja takk. stikk den inn. Anonymkode: fa52a...101 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå