Gå til innhold

Sletter du folk som aldri svarer på snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: c9e4f...753

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men nå har jeg ikke opplevd det heller. Stiller jeg direkte spørsmål til de så får jeg svar, men det er jo ikke alle som svarer tilbake på alt av bilder jeg sender, ikke gjør jeg det selv heller.

Anonymkode: ab4ef...9c5

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, men nå har jeg ikke opplevd det heller. Stiller jeg direkte spørsmål til de så får jeg svar, men det er jo ikke alle som svarer tilbake på alt av bilder jeg sender, ikke gjør jeg det selv heller.

Hva om de aldri sender snap eller svarer på fellessnapper? Vurderer å slette et par, men vil ikke virke simpel 🤔 Virker bare så unødvendig med de som er på lista som statister. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om de aldri sender snap eller svarer på fellessnapper? Vurderer å slette et par, men vil ikke virke simpel 🤔 Virker bare så unødvendig med de som er på lista som statister. 

Så slutt å send de snap da?

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror du tar snapchat litt for seriøst. Jeg slutter bare å sende snapper til folk som ikke sender til meg. Innimellom rydder jeg vennelista fordi jeg ikke orker å ha så mange folk der, men jeg gjør ingen big deal ut av det. 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, super-s said:

Jeg tror du tar snapchat litt for seriøst. Jeg slutter bare å sende snapper til folk som ikke sender til meg. Innimellom rydder jeg vennelista fordi jeg ikke orker å ha så mange folk der, men jeg gjør ingen big deal ut av det. 

Gjør ingen big deal ut av det altså :P tanken slo meg i dag, om at det er enkelte jeg sender regelmessig fellessnap til, og ikke har fått svar eller snap generelt på flere mnd. Så frister mer å slette for å ha liten liste, men vet ikke om noen tar det ille opp å bli slettet. De som ikke svarer ser alltid på storyen min, så de vil kanskje legge merke til det. 

Skrevet

Jeg sletter. Har bare beholdt en som ikke pleier å svare (hun sender snap en sjeldent gang), men det er fordi jeg snakker med henne hver dag og hun er veldig hyggelig. Alle andre som bare er statister slettes.

Anonymkode: 79f47...c4c

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjør ingen big deal ut av det altså :P tanken slo meg i dag, om at det er enkelte jeg sender regelmessig fellessnap til, og ikke har fått svar eller snap generelt på flere mnd. Så frister mer å slette for å ha liten liste, men vet ikke om noen tar det ille opp å bli slettet. De som ikke svarer ser alltid på storyen min, så de vil kanskje legge merke til det. 

Hvis de aldri svarer eller sender snapper til deg, så ser jeg ikke noe galt i å slette dem. Om de tar det ille opp, så får du bare si at du rensket opp vennelista for å ha færrest mulig folk der, og siden de aldri snapper tilbake så ble de noen av de som ble fjernet. Det er slitsomt å måtte bla igjennom en lang liste for å sende til noen utvalgte, særlig hvis du skal lete opp de som er nederst ;)

Skrevet

Nei. Får som regel alltid svar når jeg stiller et spørsmål, og dessuten legger jeg bare til folk jeg kjenner godt på Snapchat. Hadde nok gjort det hvis det gjaldt folk jeg ikke kjenner.

Anonymkode: 4a341...265

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Kjenner en jente som gjør det. Hun har slettet meg der 3 ganger eller noe  og jeg tenker jo bare at hun må slite fryktelig med seg selv om hun er så usikker på vennskapet vårt bare fordi jeg ikke svarer på storyen hennes med tilfeldige bilder av skilt, middager , togturen sin til og fra jobb og selfier. Altså, hva er det jeg liksom skal svare på det? 

Anonymkode: db091...fd7

• Liker 1
Skrevet

Nei, for jeg forventer heller aldri svar på snapchat. Folk svarer hvis de vil. Ofte er det ikke noe å svare heller. Jeg synes det er hyggelig å få og sende bilder uten at det kreves så mye tilbake. Derfor er jeg også veldig glad i snapchat. Lite stress.

Anonymkode: 7a6f6...40a

Skrevet

Vel takk for innspill, da går jeg for en liten opprydning i dag :laugh: Er ikke det at alle må svare på alt, det gjør ikke jeg heller, men de som aldri svarer eller sender ser jeg ikke poenget med. 

Skrevet

Spørs hvem det er. Hvis det er noen fra fortiden som gamle barndomsvenner og sånt så sletter jeg ikke. Synes det er fint å se hva dem driver på med på mystory selv om noen av oss ikke snapper så mye personlig sammen. Tror de føler det samme. Om det er noen jeg relativt nylig har lagt til så er jeg nok hardere. 

Anonymkode: c170a...925

Skrevet

Nei, men jeg rydder stadig i lista 

Skrevet

Svarer stort sett aldri på noe jeg mistenker sendes til flere enn bare meg, og forventer ikke at folk gjør det samme tilbake heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...