Gå til innhold

Martine Halvorsen

OppNedPåAlt

Anbefalte innlegg

Hun fronter mange bra saker, men det at hun skal mene noe om alt  (og alltid mene det som er "riktig") gjør at det fremstår som lite troverdig og mer klikkvennlig.  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎03‎.‎01‎.‎2018 den 22.48, gjestgitt skrev:

Du kan ikke ha letet etter tråden akkurat? Det er allerede en tråd om henne på side 2. Ser du er relativ ny og har kun postet i en tråd som faktisk dreide seg om MH. 

Men siden du lurer så fremstår MH som veldig krampaktig og desperat etter oppmerksomhet. Har også forstått at hun desperat linker til bloggen i all slags kanaler. Flaut.

Nettopp.

Flaut Martine. Flaut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Er det bare jeg som irriterer meg over at Pernille Halvorsen deler bloggen til Martine i ALLE mulige grupper? Gjerne der det ikke hører hjemme. Dette syns jeg er en lavmålsmåte å sanke klikk på! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over alt... Til og med grupper som man ikke skal reklame for seg selv i. Der legger hun inn skjermdump av IGen sin og spør "statistikken, gjelder det for kun mine følgere eller folk generelt?" 
Eh, man trenger ikke SE IGen din for å svare på det... Er det mulig....

Men nå er det mange som har sett seg lei av henne og spammingen. Heldigvis!

Endret av Døgnvill
Stavefeil
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forresten inn på en av gruppene jeg skrev om over her, og jaggu så har ikke posten hennes blitt slettet :D 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker så desperat at det blir flaut! 🙈Så må hun alltid ha en mening om alt hele tiden 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste innlegget ser man det som er retusjert.. skal hun skrive bok og kjøpe ny bil? Hmm.. er vel spekulasjoner hun vil oppnå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lag en tråd om henne her, det er sikkert hennes største ønske.., mer oppmerksomhet

Endret av jentefranorge
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...