lillevennen Skrevet 3. januar 2018 #21 Del Skrevet 3. januar 2018 Hun fronter mange bra saker, men det at hun skal mene noe om alt (og alltid mene det som er "riktig") gjør at det fremstår som lite troverdig og mer klikkvennlig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 3. januar 2018 #22 Del Skrevet 3. januar 2018 Hun blir dessverre litt for desperat etter å være en toppblogger. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thejohan Skrevet 4. januar 2018 #23 Del Skrevet 4. januar 2018 Føler at innleggene hun skriver, er kopi av andre sine innlegg. Bare med en liten twist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 4. januar 2018 #24 Del Skrevet 4. januar 2018 Enda en veslevoksen rosablogger. Søtt når man er 7. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 5. januar 2018 Forfatter #25 Del Skrevet 5. januar 2018 På 03.01.2018 den 22.48, gjestgitt skrev: Du kan ikke ha letet etter tråden akkurat? Det er allerede en tråd om henne på side 2. Ser du er relativ ny og har kun postet i en tråd som faktisk dreide seg om MH. Men siden du lurer så fremstår MH som veldig krampaktig og desperat etter oppmerksomhet. Har også forstått at hun desperat linker til bloggen i all slags kanaler. Flaut. Nettopp. Flaut Martine. Flaut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyfikenjeg Skrevet 9. april 2018 #26 Del Skrevet 9. april 2018 Er det bare jeg som irriterer meg over at Pernille Halvorsen deler bloggen til Martine i ALLE mulige grupper? Gjerne der det ikke hører hjemme. Dette syns jeg er en lavmålsmåte å sanke klikk på! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 9. april 2018 #27 Del Skrevet 9. april 2018 Martine er absolutt alle veier. Too much! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 9. april 2018 #28 Del Skrevet 9. april 2018 (endret) Over alt... Til og med grupper som man ikke skal reklame for seg selv i. Der legger hun inn skjermdump av IGen sin og spør "statistikken, gjelder det for kun mine følgere eller folk generelt?" Eh, man trenger ikke SE IGen din for å svare på det... Er det mulig.... Men nå er det mange som har sett seg lei av henne og spammingen. Heldigvis! Endret 11. april 2018 av Døgnvill Stavefeil 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Døgnvill Skrevet 9. april 2018 #29 Del Skrevet 9. april 2018 Gikk forresten inn på en av gruppene jeg skrev om over her, og jaggu så har ikke posten hennes blitt slettet :D 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renate89 Skrevet 11. april 2018 #30 Del Skrevet 11. april 2018 Patetisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 11. april 2018 #31 Del Skrevet 11. april 2018 Hun virker så desperat at det blir flaut! 🙈Så må hun alltid ha en mening om alt hele tiden 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustefisk Skrevet 12. april 2018 #32 Del Skrevet 12. april 2018 I det siste innlegget ser man det som er retusjert.. skal hun skrive bok og kjøpe ny bil? Hmm.. er vel spekulasjoner hun vil oppnå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 13. april 2018 #33 Del Skrevet 13. april 2018 (endret) Ikke lag en tråd om henne her, det er sikkert hennes største ønske.., mer oppmerksomhet Endret 13. april 2018 av jentefranorge 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg