AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Julen nærmer seg om innkjøp av julegaver er like vanskelig hvert år... vi (min familie) på 4 feirer jul sammen. min mor og min far som er skilte, og jeg og min søster. Min søster er 31 år. jeg vet absolutt ingenting om henne.. og da mener jeg absolutt ingenting. HVA skal jeg kjøpe? noen som har tips? Køpte noe kjøkken greier forrige jul, så ikke igjen dette året.. Anonymkode: c5fb7...494
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Hvorfor ikke bare sende en melding å spørre? Anonymkode: b6933...763 1
Luckiness Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Kjøkkenhåndkler badehåndkler (evt slikt sett med ett stort, et mellom og en vaskeklutt) god dusjsåpe og bodyloation (gjerne litt nøytral i lukt siden du ikke vet hva hun liker) god vin
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Et gavekort på en opplevelse sammen med deg så dere faktisk kan bli kjent. Anonymkode: 97e78...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #6 Skrevet 7. desember 2017 Hva med en middag, kino eller lignende slik at dere kan bli bedre kjent da? Anonymkode: 276f5...674
Gjest Vil ikke Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 Ulltrøye og/eller longs kan jo ikke være feil. Uansett hva du kjøper så sørg for byttekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå