AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Har en playstation 4 som trenger reparasjon. Den ble kjøpt på Lefdal i 2013 eller 2014, men selvsagt finner vi ikke kvittering på det. Har de ansatte mulighet til å gå tilbake og sjekke? Hun som kjøpte den tror at hun skrev under på ett eller annet papir som butikken fikk, selv om playstationen ikke er forsikret. Kan det stemme? Og hvordan er det med tanke på reklamasjon og sånne ting, om de ikke vil reparere den og kvittering mangler? Defekten er ikke et resultat av uforsvarlig bruk, i hvert fall ikke sånn jeg ser det. I tillegg er det som har skjedd, en kjent feil ved Ps4. Hjelp! Anonymkode: 9219a...80e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Den er nok for gammel til at dere får ny om de ikke får reparert den siden den er så gammel. Men de fleste slike ting blir registrert på datasystemet dems. Spør om pris på reparasjon før dere sender den inn, noen ganger lønner det seg heller å kjøpe ny. Anonymkode: 19595...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå