AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Det ene spørsmålet spør jeg fordi jeg har vært på ett ti ukers kusr, og det med måtte jeg signere på en kontrakt fra nav at det var ok jeg søke meg inn på kurset. Vet dere også hvilken steder nav bruker til dette? Alså firma navn? Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Jeg har en sakbehandler som jeg spurt flere ganger , som svarer ikke på disse spørsmålene. Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #3 Skrevet 8. desember 2017 virker som man må skrive under etter å letta hard på google. Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #4 Skrevet 8. desember 2017 Det var en helvetes lang overskrift! Anonymkode: 58e9e...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #5 Skrevet 9. desember 2017 Svar til spørsmålene i overskriften: Ja. Ja. Ja. Anonymkode: 1d21d...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #6 Skrevet 9. desember 2017 On 8.12.2017 at 4:00 PM, AnonymBruker said: Det var en helvetes lang overskrift! Anonymkode: 58e9e...5d4 Dere blir aldri fornøyd dere? Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #7 Skrevet 9. desember 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Svar til spørsmålene i overskriften: Ja. Ja. Ja. Anonymkode: 1d21d...8e4 Hva er aktiv behandling? Studere eller psykolog/fysioterapi ol? Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #8 Skrevet 9. desember 2017 NAV bruker Podium. Anonymkode: ba97c...99b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #9 Skrevet 9. desember 2017 5 hours ago, AnonymBruker said: Svar til spørsmålene i overskriften: Ja. Ja. Ja. Anonymkode: 1d21d...8e4 Og da hvis har blitt sendt hensvisning, så er det 4 mnd fra den henvisningen er godkjent? Hvis det er gjelder typ lege timer? Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #10 Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker said: NAV bruker Podium. Anonymkode: ba97c...99b Takk, er det i Oslo? Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #11 Skrevet 9. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: NAV bruker Podium. Anonymkode: ba97c...99b Jeg sjekket siden, det er jobbsøkerkurs, det er ikke det samme som jeg soør mom, men ellers takk for svar Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #12 Skrevet 9. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Hva er aktiv behandling? Studere eller psykolog/fysioterapi ol? Anonymkode: ea3b0...4dd Kommer helt an på situasjonen din. Noen får arbeidstiltak, noen medisinsk behanddling, andre får psykolog som behandling 2 hours ago, AnonymBruker said: Og da hvis har blitt sendt hensvisning, så er det 4 mnd fra den henvisningen er godkjent? Hvis det er gjelder typ lege timer? Anonymkode: ea3b0...4dd Kommer helt an på hvor du henvises og hvor lang køen er. 4mnd er ikke nødvendigvis uvanlig Anonymkode: 98b36...16e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #13 Skrevet 9. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Kommer helt an på situasjonen din. Noen får arbeidstiltak, noen medisinsk behanddling, andre får psykolog som behandling Kommer helt an på hvor du henvises og hvor lang køen er. 4mnd er ikke nødvendigvis uvanlig Anonymkode: 98b36...16e Arbeidsrettet rehabeltering er jo ett kurs på 4 uker, hvor man kan få uker ekstra.- Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #14 Skrevet 9. desember 2017 Just now, AnonymBruker said: Arbeidsrettet rehabeltering er jo ett kurs på 4 uker, hvor man kan få uker ekstra.- Anonymkode: ea3b0...4dd Sorry. arbeidsrettet rehabilitering er allerede ett kurs på 4 uker, hvor man få 4 uker tuil om nødvenvig. Så hvis de trenger at du er i aktiv behandling høres det rart ut om det arbeidstilak.. så må det være medisink/psykolog behandling. Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #15 Skrevet 9. desember 2017 Og det andre jeg lurte på kan NAV sende inn søknad til det kurs under henvisning til medisin behandling? Eller må nav vente til at man har blitt pasient? Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #16 Skrevet 9. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker said: Sorry. arbeidsrettet rehabilitering er allerede ett kurs på 4 uker, hvor man få 4 uker tuil om nødvenvig. Så hvis de trenger at du er i aktiv behandling høres det rart ut om det arbeidstilak.. så må det være medisink/psykolog behandling. Anonymkode: ea3b0...4dd Jeg tror kanskje du formulerer deg litt dårlig Om du skal i et tiltak som heter arbeidsrettet rehabilitering så er det tiltaket ditt. Du trenger ikke gjøre andre tiltak, men noen har parallelle opplegg gående. Kan du begynne fra begynnelsen og si hva som har skjedd og hvilke tiltak du er i nå? Tror det blir enklere for folk å hjelpe deg da Anonymkode: 98b36...16e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #17 Skrevet 9. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror kanskje du formulerer deg litt dårlig Om du skal i et tiltak som heter arbeidsrettet rehabilitering så er det tiltaket ditt. Du trenger ikke gjøre andre tiltak, men noen har parallelle opplegg gående. Kan du begynne fra begynnelsen og si hva som har skjedd og hvilke tiltak du er i nå? Tror det blir enklere for folk å hjelpe deg da Anonymkode: 98b36...16e jeg er ikke tiltak nå,men skal bli søkt inn på det, utifra jeg skjønner på svarene må man gå til aktiv behandling, noe som er noe helt annet enn et aktiv tiltak. Anonymkode: ea3b0...4dd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #18 Skrevet 9. desember 2017 22 minutter siden, AnonymBruker said: Og det andre jeg lurte på kan NAV sende inn søknad til det kurs under henvisning til medisin behandling? Eller må nav vente til at man har blitt pasient? Anonymkode: ea3b0...4dd ? Anonymkode: ea3b0...4dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå