Gå til innhold

Han er syykt treg å svare..!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr 4 ganger. Har det egentlig kjempebra med han når vi er sammen. Men han virker sykt uintressert over Messenger, snapchat. Ja, og han har ikke engang spurt etter mobilnummer. Har sovet med han og han gir meg søte komplimenter og sier han liker meg. Han er godt voksen! Han bor to timer i bil unna meg og nå drar han på ferie i en mnd snart.. Kjenner jeg blir utålmodig når han fremstår som kald når vi ikke møtes? Bare droppe han? Jeg krever ikke sms hele tiden liksom, men blir litt lei om jeg skriver til han og det tar et døgn før han svarer! He's just not that into me :-( 

Anonymkode: bc230...edc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en fyr 4 ganger. Har det egentlig kjempebra med han når vi er sammen. Men han virker sykt uintressert over Messenger, snapchat. Ja, og han har ikke engang spurt etter mobilnummer. Har sovet med han og han gir meg søte komplimenter og sier han liker meg. Han er godt voksen! Han bor to timer i bil unna meg og nå drar han på ferie i en mnd snart.. Kjenner jeg blir utålmodig når han fremstår som kald når vi ikke møtes? Bare droppe han? Jeg krever ikke sms hele tiden liksom, men blir litt lei om jeg skriver til han og det tar et døgn før han svarer! He's just not that into me :-( 

Skulle bare ønske han var ærlig og fortalte meg han ikke føler nok kjemi med meg 

Skrevet

Eller så er du for needy. Ikke alle gidder holde på med mobilen hele dagen.

Anonymkode: 910ea...7d3

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han er opptatt med kone og barn? 

Anonymkode: 06318...619

Skrevet

MIN erfaring er at når de er treige på sånt, så er det fordi de ikke egentlig er superinteressert. Man kan skylde på så mangt: han er opptatt med jobb, han er ikke så «glad i å skrive meldinger», han er ditt han er datt, men alle vet at er man virkelig interessert så klarer man å sende avgårde et svar innen rimelig tid. De aller,aller fleste idag har mobil tilgjengelig hele dagen, og de fleste har også lunsjpause eller anledning ellers i arbeidstiden eller på vei til og fra jobb eller lignende å svare, så det er alltid en mulighet for å sende et svar OM man er keen.

Anonymkode: 11409...6d3

• Liker 2
Skrevet

Jeg virker nok uinteressert i de kanalene for absolutt alle, inkludert kjæreste, foreldre, venner, rett og slett fordi jeg heller tar praten når vi møtes face-to-face. Liker ikke å tekste, rett og slett, synes det er kjedelig og unødvendig - vi greide oss tross alt fint uten i et par hundre tusen år.

Forsvarer ikke det synspunktet, sier bare at det er en viss mulighet for at han også er sånn.

Anonymkode: 423b9...ee6

• Liker 4
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Han jeg dater er helt UMULIG på teksting. Han kan være flink en dag der han snapper og sender meldinger og sånn, og så kan det plutselig gå en dag eller to der jeg ikke hører noe. Sånn er det nå også, fordi jeg sendte en melding i går kveld og så har han ikke svart. Og så er han plutselig helt der igjen at han gleder seg til å se meg igjen og alt mulig. Jeg blir litt usikker av den måten å tekste på, men tenker at det er typisk gutter. Han svarer ikke før han setter seg ned og tar seg tid til det virker som. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg virker nok uinteressert i de kanalene for absolutt alle, inkludert kjæreste, foreldre, venner, rett og slett fordi jeg heller tar praten når vi møtes face-to-face. Liker ikke å tekste, rett og slett, synes det er kjedelig og unødvendig - vi greide oss tross alt fint uten i et par hundre tusen år.

Forsvarer ikke det synspunktet, sier bare at det er en viss mulighet for at han også er sånn.

Vet du, når man bor 100 mil unna hverandre er det litt greit å ha kontakt på SMS altså. 

Anonymkode: de990...1c6

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det på samme måte. Han jeg dater er helt UMULIG på teksting. Han kan være flink en dag der han snapper og sender meldinger og sånn, og så kan det plutselig gå en dag eller to der jeg ikke hører noe. Sånn er det nå også, fordi jeg sendte en melding i går kveld og så har han ikke svart. Og så er han plutselig helt der igjen at han gleder seg til å se meg igjen og alt mulig. Jeg blir litt usikker av den måten å tekste på, men tenker at det er typisk gutter. Han svarer ikke før han setter seg ned og tar seg tid til det virker som. 

Vet du, når man bor 100 mil unna hverandre er det litt greit å ha kontakt på SMS altså. 

Anonymkode: de990...1c6

Ja, hadde jeg hatt ei dame 100 mil unna skulle jeg nok tatt meg sammen :P Men du, ikke la irritasjonen på daten din gå utover meg :fnise:

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller så er du for needy. Ikke alle gidder holde på med mobilen hele dagen.

Anonymkode: 910ea...7d3

Needy nei. Kan fint gå 2-3 dager imellom før vi prates eller jeg skriver noe til han og det er stort sett på kvelden hvor jeg spør om han har hatt en fin dag. Kjempeneedy å vise at jeg ofrer han en tanke😋 

Han har jobbet mye. Men selv dager der han daffer rundt hjemme (i helger) og ikke gjør noenting er han treg å svare eller ikke gidder gi lyd ifra seg. Sist jeg besøkte han sa han at han ofte bruker helgene på å prate med venner over Messenger blant annet. Så handler ikke om at han hater å skrive hvertfall. Burde egentlig ikke bruke mye tid på han. Ser jo selv hva jeg skriver😂

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har det på samme måte. Han jeg dater er helt UMULIG på teksting. Han kan være flink en dag der han snapper og sender meldinger og sånn, og så kan det plutselig gå en dag eller to der jeg ikke hører noe. Sånn er det nå også, fordi jeg sendte en melding i går kveld og så har han ikke svart.

Jeg synes ikke 1-2 dager er så lenge. Det avhenger noe av hvor lenge man har datet, men det kan også skyldes tilfeldigheter.

Jeg opplevde å date en som gjentatte ganger brukte en UKE på å svare på meldinger, han påstod han gjerne ville møtes igjen, men det var nok bare en idiotisk løgn. Det fikk meg til å føle at han overhodet ikke verdsatte meg, så det var all grunn til å glemme ham.

Anonymkode: f555f...1da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...