AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Del Skrevet 7. desember 2017 Saken er at de hadde en greie, men han orket ikke mer. Pga hun er veldig masete og needy. Sender melding og ringer konstant. Svarer han ikke med en gang, så skriver hun "hvorfor svarer du ikke? Sur på meg?" Så vil hun treffes hver dag. Det ble for mye for han og han har meldt seg ut. Han har bare sluttet å svare henne i håp om at hun tar et hint, men nå kontakter hun meg hele tiden Hun ringer og sender melding. "Vet du hvor xxx er? Jeg får ikke tak i han, han tar ikke tlf, kan du ringe han for meg? Har du pratet med han i dag? Fikk du tak i han? Har han fått seg dame?" Osv. Hun var her i går og dette skulle jeg ikke sagt (da ble hun hysterisk) jeg sa "hvis en mann ikke svarer meg, så tenker jeg at han ikke er interessert" da fikk hun panikk og spekulerte i om han ikke var inteessert mer 😲 Hun gikk frem og tilbake på gulvet "åhh han er kanskje ikke interessert likevel. Herregud, tror du han er sur på meg? Har jeg gjort noe galt? Jeg prøver å ringe igjen...." Jeg har nå sendt han en melding og sa at må MÅ du slutte å unngå henne og du må si du ikke er inteessert. Hun kommer ikke til å gi seg og dette går utover meg. Jeg har ikke fått svar, men håper han kan avslutte det hele. Hun er jo så forelsket at jeg får vondt av henne Synes han skal ta kontakt og avsluttet det på en grei måte. Hvis ikke må jo jeg bare si det rett ut til henne. Anonymkode: 932ea...c17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Del Skrevet 7. desember 2017 Hva med å si til henne at hun må skjerpe seg? Det er jo hun som er "problemet", ikke han! Anonymkode: c1f75...2c7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yeans Skrevet 7. desember 2017 #3 Del Skrevet 7. desember 2017 Han bør si klart ifra. Jeg tror det er det eneste som nytter. Og deretter kan han slette og blokkere alt han vil. Og hun bør også slette og blokkere for å komme seg videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. desember 2017 #4 Del Skrevet 7. desember 2017 Skjønner godt han blir lei når hun er så klengete, men siden hun ikke tar hintet, så bør han si ifra han ikke er interessert mer. Dette går jo ut over deg og. Det må jo være slitsomt. Men hvor gammel er hun da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GoldenLioness Skrevet 8. desember 2017 #5 Del Skrevet 8. desember 2017 Han ghoster henne fordi han ikke er interessert. Han burde selvsagt i det minste klare å skrive en SMS til henne om at han ikke er interessert i videre kontakt. Om han er en god kamerat av deg så burde han gjøre det for deg siden du nå blir terrorisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomstre Skrevet 8. desember 2017 #6 Del Skrevet 8. desember 2017 Det er dårlig gjort av han overfor dere begge to. Forklar han at det har blitt ditt problem, og at han får rydde opp. Tror han at hun på magisk vis blir mindre needy av ullen oppførsel? Det er jo bare han det er bekvemt for, men desto verre for dere to. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #7 Del Skrevet 8. desember 2017 På 7.12.2017 den 12.05, AnonymBruker skrev: Hva med å si til henne at hun må skjerpe seg? Det er jo hun som er "problemet", ikke han! Anonymkode: c1f75...2c7 Nei det er han som er problemet. Anonymkode: f1c41...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #8 Del Skrevet 8. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er han som er problemet. Anonymkode: f1c41...c04 Nei, det er hun som er problemet! Anonymkode: 3915e...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #9 Del Skrevet 8. desember 2017 Jeg ville sagt det som det var, men ikke at du visste fra han at han ikke var interessert, men som en venninde som observerer og du var inne på til henne "Han virker ikke så interessert, jeg vil ikke blande meg eller spørre han men helt ærlig syns du skal drite i han, for på meg virker det som han unngår deg, nei det er ikke sikkert du har gjort noe galt men la oss stikke ut på fredag så skal vi nok finne noen andre menn til deg så du ikke er så obsessed på han mer ! " Anonymkode: 3cb77...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #10 Del Skrevet 8. desember 2017 Eller så kan du jo ta en hvit løgn å si at du har hørt han driver på med en annen, og at han egentlig er en drittsekk når det kommer til damer og at det er en grunn til at han bare er kompisen din og aldri blitt noe mer for han er en player og drittsekk , eller noe. Anonymkode: 3cb77...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 8. desember 2017 #11 Del Skrevet 8. desember 2017 Har han fått ordnet opp nå? Greit han ikke et interssert, men han burde jo ha baller nok til å si ifra til ho. Ikke alle tar et hint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #12 Del Skrevet 9. desember 2017 17 timer siden, LeilaS skrev: Har han fått ordnet opp nå? Greit han ikke et interssert, men han burde jo ha baller nok til å si ifra til ho. Ikke alle tar et hint. Ja, han har sagt ifra til henne og blokkert henne. Hun er jo helt fra seg og vet ikke hva hun skal gjøre. Det er flere fisker i havet og du møter sikkert en annen en sier jeg, men hun har kjærlighetssorg nå hun. Håper hun kommer seg over han, for merket jeg er lei. Anonymkode: 932ea...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2017 #13 Del Skrevet 9. desember 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, han har sagt ifra til henne og blokkert henne. Hun er jo helt fra seg og vet ikke hva hun skal gjøre. Det er flere fisker i havet og du møter sikkert en annen en sier jeg, men hun har kjærlighetssorg nå hun. Håper hun kommer seg over han, for merket jeg er lei. Anonymkode: 932ea...c17 Eneste du kan gjøre er å si hardt fra til henne at ingen liker desperate kvinner, og at hvis hun ikke skjerper seg omgående, så gidder du ikke gå sammen med henne du heller. Det er det beste du som venn kan gjøre. Anonymkode: 3915e...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå