AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Har datet 3 politimenn i løpet av maaange mnd og merker de er noe d*****... Jeg jobber med en fyr og han sa det samme, de er bare dritt sa han til meg.. De tror de har makt og oppfører seg som de vil mot andre.. Useriøse, idioter... Hva mer kan man si? Flere her som har opplevd det samme? Blitt behandlet som null? Møtt på aggresive politimenn? Kan være politidamer også.. Anonymkode: 9591c...9c6 1
Gjest padawan Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Ja, huff. Politifolk er så fæl av seg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 Så date en brannmann, snekker. elektriker, lege eller kontorrotte istede da.. Anonymkode: ba5be...ece 1
Gjest Fillerista Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Har datet ei smått aggressiv politidame ja. Men det må jeg si funket bra for formålet
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Har datet en politi. Grei fyr. Var bare litt for forskjellige Anonymkode: 9cc3a...0cb
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #7 Skrevet 7. desember 2017 Jeg dater en tidligere politimann. Han har nesten samme jobb nå. Å han er så snill. Han er av den typen som åpner dørene for meg, tar meg med ut og er ikke redd for å vise at vi er sammen. Nesten for godt til å være sant. Håper det fortsetter slik. Anonymkode: 9040c...2d2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #8 Skrevet 7. desember 2017 3 timer siden, Inkognito A skrev: Har datet ei smått aggressiv politidame ja. Men det må jeg si funket bra for formålet Var hun ute etter noe seriøst da? Synes de virker så jævlig psykopate eller et eller annet er det med de alle. Bortsett fra en annen politimann jeg datet for noen år siden, men han var bokstaveligtalt merkelig... Anonymkode: 9591c...9c6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #9 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en tidligere politimann. Han har nesten samme jobb nå. Å han er så snill. Han er av den typen som åpner dørene for meg, tar meg med ut og er ikke redd for å vise at vi er sammen. Nesten for godt til å være sant. Håper det fortsetter slik. Anonymkode: 9040c...2d2 Hvorfor er han ikke politimann nå? Anonymkode: 9591c...9c6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #10 Skrevet 7. desember 2017 Jeg datet en politistudent. Han var en maktsyk psykopat for å si det slik. Anonymkode: f14da...e4f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #11 Skrevet 7. desember 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er han ikke politimann nå? Anonymkode: 9591c...9c6 Kanskje han er forfatter nå? Anonymkode: d2da1...262
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #12 Skrevet 7. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg datet en politistudent. Han var en maktsyk psykopat for å si det slik. Anonymkode: f14da...e4f Huff, kjenner mange som har opplevd det med politimenn.. Tror en del i politiyrket er psykopater dessverre.. Anonymkode: 9591c...9c6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #13 Skrevet 7. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater en tidligere politimann. Han har nesten samme jobb nå. Å han er så snill. Han er av den typen som åpner dørene for meg, tar meg med ut og er ikke redd for å vise at vi er sammen. Nesten for godt til å være sant. Håper det fortsetter slik. Anonymkode: 9040c...2d2 Han er en cuck med andre ord? En tøffel bitch? Anonymkode: 39304...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå