Gå til innhold

Er ikke dette litt spesielt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har et av mine søsken fått kjæreste, de har vært sammen i ca et halvt år, vi har ennå ikke truffet denne personen, men nå viser det seg at hen, skal komme på julaften og tilbringe jula hos mine foreldre, er det ikke litt spesielt å dra med seg ny kjæreste for å hilse på oss på julaften? De bor ikke sammen. 

Er jeg rar som reagerer på dette?

Anonymkode: e0b1e...733

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Polybios
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å reagerer på dette.

Skrevet

Syns det høres koselig ut. Regner med at det er seriøst når de ønsker å feire jul sammen med familien.

• Liker 8
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg hadde syns det var kjempe koselig.

Skrevet

Nei, synes ikke det er spesielt, det er hyggelig. 

• Liker 3
Skrevet

Høres da veldig koselig ut

• Liker 1
Skrevet

Så lenge foreldrene deres synes det er greit ser jeg ikke problemet.

Anonymkode: b95ca...2a0

Skrevet

Handler ikke jula om å åpne opp hjertet litt da, TS?

Anonymkode: d82b0...f83

• Liker 2
Skrevet

Det er kanskje litt uvanlig til et første treff å være, men ikke så merkelig om han ikke har mulighet til å være med egen familie. Alt i alt er det jo bare koselig.

Anonymkode: df0e9...a86

Skrevet

Hva er galt med dette? Det er da opp til dine foreldre hvem de velger å invitere til seg.

Skrevet
2 minutter siden, yeans skrev:

Hva er galt med dette? Det er da opp til dine foreldre hvem de velger å invitere til seg.

Hen er ikke invitert, mitt søsken tok det som en selvfølge at kjæresten skulle komme, og mine foreldre er konfliktskye, så de later som det er greit.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hen er ikke invitert, mitt søsken tok det som en selvfølge at kjæresten skulle komme, og mine foreldre er konfliktskye, så de later som det er greit.

Vel da er det vel på tide at de selv lærer seg å  si ifra om det er så om å gjøre at barna må være samboer, forlovet, ha barn, være gift, whatever, før partnere er velkommen til julefeiring. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Høres ut som en forknytt familie der søsteren din er et friskt pust. Hva er det som er så grusomt med at søsteren din tar med seg et menneske hun er glad i og som forhåpentligvis bringer glede inn i livet hennes hjem til jul?

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville synes det var litt rart, ja. Og ganske dumt. Hva om de ikke liker hverandre? Da er det ikke mye koselig den julen, nei, og julen blir ødelagt for hele familien. Så jeg synes det rett og slett er litt dårlig gjort, jeg. 

Anonymkode: d811f...3eb

Skrevet

Hahaha nei dette er aldeles ikke spesielt.. Bare det at du gidder å lage en tråd om det, er mer spesielt 🤔 Hadde ikke reagert annet enn positivt på dette 🎅🏻

Anonymkode: f18f6...997

• Liker 3
Skrevet

Synes det er kjempekoselig

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville synes det var litt rart, ja. Og ganske dumt. Hva om de ikke liker hverandre? Da er det ikke mye koselig den julen, nei, og julen blir ødelagt for hele familien. Så jeg synes det rett og slett er litt dårlig gjort, jeg. 

Om de ikke liker hverandre er vel det like dumt om det er jul eller midt i juli?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om de ikke liker hverandre er vel det like dumt om det er jul eller midt i juli?

Forskjellen er at mange har gledet seg til jul, og det er et høydepunkt i året. "Midt i juli" er ikke det. Så det er langt bedre å introdusere dem midt i juli enn midt i julen. 

Skrevet

Det hadde jeg tenkt var kjempekoselig. Et halvt år sammen er jo ikke så lite heller, det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...