Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det nok! Så på gamle bilder på instagramen til ei venninne i går. Fant bilder av meg selv der jeg så frisk og sunn og blid ut. Nå har jeg forfalt.

Har bestemt meg for å gjøre noe med dette, og starter nå. Tenker å veie meg en gang i uka, og oppdatere her. Må liksom gjennomføre når jeg har skrevet det her hvor så mange kan følge med.

Min vekt i dag: 122,1 kg

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Lykke til :) dette greier du! 

Skrevet
1 time siden, blåbærpai skrev:

Så flott! Lykke til :) dette greier du! 

Tusen takk:-D

Skrevet

Jeg heier på deg! :duskedame:

Skrevet

Nå har jeg vært ut på tur. Det regner her og er såpeglatt, men jeg har heldigvis piggsko. Ble en liten runde på 3km. To av kilometrene er i motbakke, så det var litt tungt. MEN, jeg gjennomførte! Stolt av meg selv, føler meg sprekere allerede:-)

805475E3-1B08-45D4-B31B-B78137593128.png

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Ardwinna skrev:

Jeg heier på deg! :duskedame:

Tusen takk! :-D

Skrevet (endret)

Tøff du er! Var selv oppe på 120 kg, er nå på en liten stopp å vipper på 94-96 kg, men trives allerede mye bedre (kroppen trives også bedre da jeg plages mye mindre med vonde knær). 

Lite tips, bare ikke gå for hardt ut nå i starten så du blir lei. Kroppen trenger litt tid på å oppfatte at nå skal vi jobbe 😉 fikk selv tips til å ha en fast veiedag, og ha prøve å ha på samme type klær da. 

Også lurt å sette delmål. Jeg jobbet 5 kg i slengen, tok tiden første gang jeg gikk runden, for så å prøve å forbedre den litt etter litt 😊

Fant meg en treningsdagbok på nett, var moro å se prosessen kg for kg 😎

Ønsker deg masse lykke til 😊

Endret av Linkas
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Linkas skrev:

Tøff du er! Var selv oppe på 120 kg, er nå på en liten stopp å vipper på 94-96 kg, men trives allerede mye bedre (kroppen trives også bedre da jeg plages mye mindre med vonde knær). 

Lite tips, bare ikke gå for hardt ut nå i starten så du blir lei. Kroppen trenger litt tid på å oppfatte at nå skal vi jobbe 😉 fikk selv tips til å ha en fast veiedag, og ha prøve å ha på samme type klær da. 

Også lurt å sette delmål. Jeg jobbet 5 kg i slengen, tok tiden første gang jeg gikk runden, for så å prøve å forbedre den litt etter litt 😊

Fant meg en treningsdagbok på nett, var moro å se prosessen kg for kg 😎

Ønsker deg masse lykke til 😊

Wow, du har vært kjempeflink!! Kanskje det er lurt å ta det litt med ro ja, man blir jo litt ivrig til å begynne med, hehe. Tror jeg skal ha veiedag hver søndag, det må være en fin dag:)

Tusen takk:D

Skrevet

Lykke til, jeg heier :nordvesta:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...