Gå til innhold

Trives du i byen du bor i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker du byen/tettstedet du bor i? Hvor bor du? Hva er positivt med stedet, og hva synes du mangler?

Jeg bor i Horten. Jeg trives i byen, elsker nærheten til sjøen. Men savner fjell. Vi har skog og andre turmuligheter, men fjell er det dårlig med.

Anonymkode: c6a09...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor i Bergen. Jeg har bodd her hele livet, og kunne ikke tenke meg å bo noe som helst annet sted. 

Jeg liker at det er en stor nok by til at den har "alt". Alt av ting jeg trenger i butikker får jeg tak i her, og det er mange restauranter å velge mellom om man skulle få lyst til å spise ute. 

Samtidig er den såpass liten at naturen likevel er veldig nært, selv om man bor sentralt. Jeg har 10 min kjøring til midt i sentrum, men kan likevel ta på meg turskoene og gå rett ut i naturen fra huset mitt. Jeg skulle riktignok ønsket at "fjellene" her var faktiske fjell, og så er det noe drit at det er så mange andre folk der alltid. 

Anonymkode: d1501...8e9

• Liker 1
Skrevet

Bor i Bergen. Grei by, men kommer snart til å bli utrivelig pga. nye bomstasjoner som er vedtatt. Jeg blir da isolert fra venner og familie, og terskelen for besøk vil nok da endre seg pga dette. Bompengene skal brukes til å finansiere en trikk som ikke en gang går der hvor de nye bomstasjonene er tenkt utbygd. Ape-politikk. Det skal ikke være kjekt å være menneske. Vi har et troll av en byrådsleder som har snudd hele byen på hodet de årene hun har vært her.

Anonymkode: aafc8...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...