AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1 Skrevet 7. desember 2017 Jeg jobber i bemanningsbyrå nå og tenker å si opp denne jobben etter nyttår, men jeg er jo ikke i kontakt med sjef osv. Skal jeg bare skrive en Mail til kontaktpersonen og spør om oppsigelsespapir? Føler meg veldig dum nå, men i de andre jobbene så har jeg vært vikar/lærling så da gikk bare kontrakten ut... Anonymkode: 8edfb...e5b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #2 Skrevet 7. desember 2017 Du sender bare en mail til kontaktpersonen hvor det står at du sier opp. Det er en skriftlig oppsigelse. Anonymkode: 029cc...8bc
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg jobber i bemanningsbyrå nå og tenker å si opp denne jobben etter nyttår, men jeg er jo ikke i kontakt med sjef osv. Skal jeg bare skrive en Mail til kontaktpersonen og spør om oppsigelsespapir? Føler meg veldig dum nå, men i de andre jobbene så har jeg vært vikar/lærling så da gikk bare kontrakten ut... Anonymkode: 8edfb...e5b Har du funnet en bedre jobb via dine kontakter i bemanningsbyrået? Anonymkode: 11281...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå