Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #1 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har problemer med å klare bli heeelt glatt.. Er det noen som har råd her,Til å bli glatt og kvisefri.. Hilsen jente30:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Putin Skrevet 31. januar 2005 #2 Del Skrevet 31. januar 2005 Og hvorfor må du bli helt glatt? Det viktigste er vel å bli kvisefri. Det blir du hvis du ikke på død og liv skal være helt glatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 31. januar 2005 #3 Del Skrevet 31. januar 2005 For å bli _helt_ glatt må du enten vokse, epilere eller ta laserbehandling. Det går ikke med høvel, det varer ihvertfall ikke lenge før hårene begynner å vokse ut igjen for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dazed Skrevet 31. januar 2005 #4 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har problemer med å klare bli heeelt glatt.. Er det noen som har råd her,Til å bli glatt og kvisefri.. Hilsen jente30:) Jeg tror ikke at man blir heeelt glatt med høvel. Men jeg har hørt at voksing gjør susen på det. Selv om det er veldig vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 31. januar 2005 #5 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg tror ikke at man blir heeelt glatt med høvel. Men jeg har hørt at voksing gjør susen på det. Selv om det er veldig vondt. Det gjør ikke så veldig vondt som alle skal ha det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #6 Del Skrevet 1. februar 2005 Hva bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enhna (ikke innlogget) Skrevet 1. februar 2005 #7 Del Skrevet 1. februar 2005 For å bli helt glatt anbefaler jeg braziliansk voksing. Er ganske vondt første gangen men blir "bedre" de neste gangene. Går greit med litt smerte i en halvtime hvis du absolutt må bli glatt. Jeg får litt kviser et par dager etter, men de går vekk etter en dag og to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #8 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg blir helt glatt med barbering. Bruk speil, barber skum(for sensitiv hud), gode høvler og god tid. Det går bra det, men man må feie raskt over hver dag da..det tar jo bare to minutter i dusjen. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå