AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 For en stund siden svarte jeg på en tråd her inne og oppdaget da at en person brukte ekstremt mye av sin tid på å analysere meg, og forklare meg hva slags person jeg var. (Jeg hadde ikke skrevet noe slemt til noen eller noe sånn.) Jeg var visst svak, og mest sannsynlig i et voldelig forhold .... Osv. Ja, det var ikke måte på! hva er det egentlig som gjør at en person orker å bruke så mye energi på å fortelle meg, en vilt, fremmed person han/hun aldri har møtt, om hvordan jeg er som person? Altså, i følge kommentarene til denne personen, kjente denne brukeren meg bedre enn meg selv. Ja, jeg vet at det er sånn som skjer hele tiden her på kg, men HVORFOR? Er det på pur F, eller føler de seg virkelig bedre av å tro at de kjenner vilt fremmede mennesker over Internett? Har de en skjult drøm om å bli psykolog, og prøver dermed å sykeliggjøre/stille diagnoser på brukere her på kg? Jeg pleier ikke ta meg nær av hva andre, fremmede brukere skriver til meg... men noen ganger føler jeg at de nærmest vier hele livet sitt i håp om at jeg skal svare tilbake, slik at de kan fortsette å «analysere meg» 😅 Disse menneskene kan vel ikke ha mye til liv.? (Og nå kommer det sikkert en person som forteller meg at jeg kan vel ikke ha mye til liv selv, som starter denne tråden.) vel vel😂 Anonymkode: f1116...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå