Gå til innhold

Vokst fra hverandre, hvordan få nye venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år og har de siste årene kjent på at jeg og bestevenninnen min har vokst veldig fra hverandre... 
Mens jeg er blitt litt mer 'voksen' har hun heler fortsatt med å oppføre seg slik vi oppførte oss i en alder av 17-18 år.. Nå som det nærmer seg juletider og hun skal hjem nå, så gruer jeg meg faktisk til å møte henne på grunn av hvor forskjellige vi har blitt. Jeg kunne godt tenkt meg å møtes på cafe eller gjort noe hyggelig sammen, mens hun derimot kun vil drikke flere dager i strekk, dra på byen osv.

Ble et litt kort innlegg dette her da, men jeg lurer på hvordan man får seg nye venner? Jeg syns dette er kjempe vanskelig, de 2 jeg kjenner best nå jobber jeg sammen med, og de er begge to opptatt med barna sine - mens jeg bor sammen med kjæresten min (har ikke barn) og syns det kan bli litt for mye "bare oss 2" :P 

Forresten, om noen her inne kunne tenkt seg å bli kjent, enten da bare som nettvenn (facebook og slikt) eller møtes 'i virkeligheten' så er det bare å si ifra, jeg bor i Vestfold og jeg liker både gaming, shopping, tegning, cafe, kino og mye mer :) 

Anonymkode: 0ad05...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

hei, jeg kunne tenkt meg en venninne. Er mye alene. Er 25 år og liker både shopping, kino og mye mer. Bor i Østfold, men har mulighet til å reise osv ☺️

Anonymkode: 1b0f8...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...