AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Hjelp! Nå har jeg omtrent Googlet meg ihjel og tyr til KG som et siste forsøk. Jeg leter etter en julekalender jeg så på da jeg var barn. Eller, litt usikker på om det er julekalender, men den ble i alle fall sendt i jula. Den handler om en gutt som ligger og sover og drømmer/blir vekket av en jente som tar han med i en luftballong (tror jeg) og reiser verden rundt. De reiser til de forskjellige verdensdelene og ser hvordan de som bor der både livnærer seg og lever generelt. Den tar også opp temaer som hungersnød og krig, og jeg tror Barnekonvensjonen eller Menneskerettighetene er med i bildet. Jeg tror ikke det er en TV-produsert film/serie, og jeg tror den er laget av enten FN, UNICEF, Plan Norge eller en annen type "hjelpeorganisasjon". Denne ble sendt da jeg var liten, så vi snakker sent 90-tall eller tidlig 00-tall. Håper det er noen her inne som husker denne og kan hjelpe meg! Har lyst til å vise denne for ungene på jobben min, og er så ergerlig å ikke finne den. Anonymkode: 057cc...b14
jannihj92 Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 (endret) Glem alt jeg har skrevet, en moderator må gjerne slette innlegget. Fant svaret mitt i en annen tråd på KG fra 2014! Filmen jeg lette etter heter "Papirdragen". Endret 6. desember 2017 av jannihj92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå