AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg klarer ikke sove sammen med noen i samme seng eller rom for da føler jeg meg innesperret og fanget på et vis. Da jeg var liten ble jeg utsatt for vold traumer og overgrep. Jeg holdt det inni meg i årevis og en periode var jeg altfor mye frempå iforhold til menn, lot dem bruke meg, klarte ikke sette grenser eller se min egen verdi. Etter jeg gikk i terapi endret alt seg og nå klarer jeg altså ikke ha noen innpå meg. Takler dårlig berøring av noe slag. Lever alene og drømmer ikke om å treffe noen.Jeg har så nok med meg selv og bare tanken på en annens pust og lyder når jeg skal sove gjør meg sprø. Flere som har det slik? Anonymkode: b68af...e99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Del Skrevet 6. desember 2017 Heldigvis ikke men det føles likevel godt å være singel og bo alene for en stund. Tror mange kunne ha godt av det. Høres vondt ut det du har opplevd, får du noe terapi for traumene du sliter med? Anonymkode: aacb0...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå