Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker jeg hadde gått noen dager med symptomer som kunne indikere fødsel forrige gang. Men jeg skrev dem ikke ned og husker dem ikke. 

Hva var dine symptomer?

Anonymkode: 21107...b37

Skrevet

Måtte mye på do (bæsje). Sov nesten ikke natten før fødsel, for jeg løp på do hver time. Slimproppen gikk (for andre gang. Denne gang med blod). Og så fikk jeg rier. 1 kl 9, neste kl 14, og så kl 16. Deretter kom de tettere og tettere. 

Anonymkode: 55ac6...a7b

Skrevet

Fødte uke 37 . 1 dag før fikk jeg mensmurringer og kynnere som var vondere enn normalt. Tror litt av slimproppen gikk. Kroppen ble rastløs og midt i fredagsfilmen måtte jeg gå og pakke ferdig fødebaggen, sette på plass til stellebordet, vaske klær... i tilfelle. Våkner neste morgen uten mer symptomer, men kroppen vsr veldig rastløs, la meg til å sove på formiddagen (som jeg har gjort kanskje 3 ganger tilsammen dette svangerskapet) tror virkelig kroppen min skjønte at noe var på gang. Midt på dagen ble kynnerene vondere igjen, mer slimpropp gikk, og etterhvert skjønte jeg at fødselen var i gang, han kom senere samme kveld. 

Anonymkode: 160d6...ce0

Skrevet

Ingen, det sa plutselig "POFF" vannet gikk, DA kom symtomene....... AU AU AU AU:P........ 

Anonymkode: 0ead3...ec9

Skrevet

ingenting, det vil si kynnere, men det hadde jeg hatt i 4 uker. Kynnerne bare plutselig tok seg opp...

Skrevet

Hadde ingenting som tydet på fødsel.

Skrevet

Løs avføring de to siste ukene før fødsel. Mye slim og mye kynnere og murringer. Men ikke noe spesifikt hvor jeg tenkte at: "yes i morgen føder jeg"

Skrevet

Jeg dro på byen og danset jeg :fnise: hadde vært på fødselsakupunktur den dagen og var litt løs i magen synes jeg å huske.

• Liker 1
Skrevet

Ingenting før slimproppen gikk på kvelden på termindato. Så begynte riene morgenen etter og etter to døgn med maserier startet fødselen for fullt. 

Anonymkode: ffa7e...bba

Skrevet

Nr 1: influensa-lignende symptomer. Feberfølelse, vondt i halsen, vondt i hodet og veldig sliten. Var sikker på at jeg skulle bli syk. 

Nr 2: veldig nedpress og kynnere som kjentes ut som rier. Mer enn 1 gang jeg var sikker på fødselen var i gang. Hadde samtidig veldig energi, og veldig behov for å ordne og fikse ting. 

Anonymkode: f0dab...3af

Skrevet

Ingen. Vannet gikk to dager før termin, jeg var overbevist om å gå på overtid. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Ingen spesielle symptomer. Hadde hatt sterke kynnere om natten halve svangerskapet, de var litt sterkere natten før den natten jeg fødte. Gikk over i rier på ettermiddagen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...