Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon her som skal på REM-konsert i Spektrum på tirsdag?

:hoppe::danse: EG SKAL!! :danse::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp!

(Hvis jeg blir frisk for omgangssyken, i allefall..... :-( )

Skrevet

Skal vi bytte?

Jeg har billett til konserten på Ullevål 22. juni, problemet er bare at det er tre uker før jeg har termin, og jeg vet ikke om jeg tør reise da... :ler:

Skrevet

Hadde også billeten til konserten 22 juni,men har termin 02 juli så jeg tør ikke.Så den fikk broren min

Skrevet

Michael Stipe ser ut som han har rappa sminken til forrige vokalisten i Mayhem

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal på BEGGE :sjarmor: Venta på dette i ca 10 år :danse: Nå kjøres konsert dvd helt til jeg drar :danse:

Gjest Anonymous
Skrevet
Skal vi bytte?

Jeg har billett til konserten på Ullevål 22. juni, problemet er bare at det er tre uker før jeg har termin, og jeg vet ikke om jeg tør reise da... :ler:

Fristende!! (men jeg har noen venner som venter spent på å få kjøpt mine dersom jeg og samboeren min fortsatt er syke i kveld...)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fristende!! (men jeg har noen venner som venter spent på å få kjøpt mine dersom jeg og samboeren min fortsatt er syke i kveld...)

Det var visst lykkedagen til vennene mine... Jeg og samboeren min får kose oss med TV i kveld. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg digga konserten :) At vg ga konserten en 4er skjønner jeg meg ikke på.. Likte at de tok det rolig i starten, og "ble ferdig" med Around the Sun (liker ikke den cden så godt)

Alle sangene jeg ønsket meg kom etterhvert! Gleder meg til neste konsert :D Mitt terningkast dersom det er interessant, en veldig sterk 5 :)

Skrevet

Enig med gjest. Terningkast 5.

Syns det var heilt fantastisk eg! Har hatt lyst til å sjå REM lenge, og dei stod absolutt til forventningane.

Vart litt betutta då eg trudde konserten var slutt uten "Man on the moon", men jammen tok dei den og! :klappe:

Dagbladet ga dei 5 då, så kan VG berre sitte der med 4`aren sin.

Skrevet

ååå... gleder meg! skal på konserten i stavanger, men det er ikke før i juni da,hehe. :sjarmor:

Skrevet

Kjekt å ha noko å glede seg til og :-)

Eg har lyst på REM til sommaren og eg! :hjerte:

Skrevet

Heisann!

Jeg var der! Hadde med sønnen min på 15, som bursdagsgave. Han er stor fan, jeg har likt noen av låtene, men bare hørt på radio.

Men dette var rene vekkelsesmøtet :hoppe: Jeg må inrømme at jeg er nyfrelst, og vil veldig gjerne få med meg neste konsert til sommeren, men hvor,når,og hvordan få bill...?

Stipe er jo bare ... :sikle:

(feeling twentytwo, acting seventeen.... :oops: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...