AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Har datet en herlig fyr i over 2mnd nå, og ting har hittil funket ganske bra. Vi begge er i mitten av 20- årene og ute etter noe seriøst, men han var ganske klar fra begynnelsen at han vil bruke "litt tid" på å bli skjent med meg. Siden vi begge bor hos foreldrene våres og har en travel hverdag med skole og jobb, så har vi ikke mulighet til å møtes mer enn 1 gang i uken, og kun hat sex en gang der han ga uttrykk for at han likte det og ville gjerne fortsette datingen. Ellers så chattes vi eller han ringer meg, hver dag. Men for meg er det som om denne dating fasen aldri går over.... Anonymkode: 9f891...b18
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Gi det en måneds tid til du, siden dere treffes bare en gang i uka. Så spør om dere skal bli et offisielt par Anonymkode: e1f3a...f8d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #3 Skrevet 7. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gi det en måneds tid til du, siden dere treffes bare en gang i uka. Så spør om dere skal bli et offisielt par Anonymkode: e1f3a...f8d Bør det ikke gå litt mer gradvis enn det? En måned og så plutselig offisielt par? Ikke sikkert alle er med på den. Anonymkode: d6361...e05
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 Dere bør prøve å være sammen over flere dager, reise bort en helg f.eks. Det kan drive ting framover, eller avdekke problemer! Det at dere begge bor hjemme, gjør det neppe enkelt. Anonymkode: b1ec5...ee5 1
heiheilillemei Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 Helt enig med dette å tilbringe en helg sammen i hvert fall før dere bestemmer dere for å bli "seriøse". Man får ikke fullt inntrykk av hvem en person er før man har virkelig brukt tid sammen med denne personen. Å flytte sammen for eksempel etter 8 "dates" er ekstremt. Ville nok ha hatt en ferie i lag i det minste som et faktisk par før man i det hele tatt begynner å vurdere å gå videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå