AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Skrev melding til min søster om hva hun, mannen, og ungene ønsket seg til jul. Fikk tilbake rene bestillings lista, en ting per person. Det syns jeg er en smule frekt, kunne i det minste skrevet 3-4 ting. Hva mener dere? Anonymkode: 8a615...6d6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Ja, enig i at den er frekt. Man må ha friheten til å velge noe som passer en i forhold til prisklasse. Og faktisk velge om man skal gi i det hele tatt. Anonymkode: 18a9b...0ea 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Er det ikke fint å ha litt å velge i, da? Anonymkode: a7ab4...7c4 2
Gjest Overrasket Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 (endret) Du spurte, du fikk svar, og nå er det galt å svare på et tema du tok opp? OG du går på KG for å starte en tråd om hvordan søsteren din ikke ga et svar som er godkjent av deg? Jeg er for en gangs skyld målløs. Endret 6. desember 2017 av Overrasket
boblevann Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 Er det ikke bedre å ha flere alternativer da? Tviler på at hun mener du skal kjøpe alt, men kanskje tingene har ulik prisklasse? Når min mor spør hva jeg ønsker meg, formidler jeg forslag i alt fra 2000 kroner til 50 kroner Så kan hun velge.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke fint å ha litt å velge i, da? Anonymkode: a7ab4...7c4 HÆ??? En ting er ikke å ha noe å velge i Anonymkode: 8a615...6d6 2
globalagogo Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Kanskje de sier en ting til hver person som spør, så slipper de å risikere å få samme ting fra ulike folk 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Ok ser dere har misforstått, hun skrev at hun ønsket seg en spesifisert ting, mannen en spesifisert ting, barna en spesifisert ting. Anonymkode: 8a615...6d6 2
Troll! Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok ser dere har misforstått, hun skrev at hun ønsket seg en spesifisert ting, mannen en spesifisert ting, barna en spesifisert ting. Anonymkode: 8a615...6d6 Søstra mi har gjort det samme. Er det ikke ålreit å få det man ønsker seg da? gjør meg ingen ting. Hun sa en ting til meg, en ting til min far og en ting til min mor. Sånn sett kan hun da garantere seg selv at hun ikke får samme gave fra flere av oss 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Akkurat nå, Troll! skrev: Søstra mi har gjort det samme. Er det ikke ålreit å få det man ønsker seg da? gjør meg ingen ting. Hun sa en ting til meg, en ting til min far og en ting til min mor. Sånn sett kan hun da garantere seg selv at hun ikke får samme gave fra flere av oss Men da blir det jo ingen overraskelse. Anonymkode: 8a615...6d6 1
Troll! Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men da blir det jo ingen overraskelse. Anonymkode: 8a615...6d6 Den biten har du rett i, men når man ikke lenger vet om så mye man ønsker seg, så er det greiere å faktisk få de få tingene man vet man ønsker seg 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #12 Skrevet 7. desember 2017 Det er en ØNSKEliste... Du trenger ikke kjøpe det som står på den om du ikke vil. Det er ment som hjelp til deg om du står fast og ikke aner hva du skal kjøpe. Makan.... Enten får du finne på noe helst selv, eller så kan du kjøpe det ønsket de var hjelpesomme å gi deg. Anonymkode: b0f34...7c6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #13 Skrevet 7. desember 2017 For voksne er det ikke bare-bare å finne på mer enn et gaveønske (om man i det hele tatt greier å dra et ønske ut av hatten, som er i en grei prisklasse og som man ikke alt har kjøpt selv) I tillegg hadde det jo vært litt dumt om hun ga både deg, foreldrene deres og broren din samme liste med 3 ønsker, og kanskje endt opp med 3 like gaver på julaften ? Kanskje det er på tide å stoppe å gi julegaver til voksne mennesker? Anonymkode: 168ec...de0
Honey Dew Skrevet 7. desember 2017 #14 Skrevet 7. desember 2017 At de har skrevet ønskeliste, betyr ikke at de mener at du skal kjøpe alt på listen. De har gjort det slik at du har noe å velge imellom når det kommer til hvor mye du vil bruke på julegaver til dem. Snakker om å ta alt i verste mening
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #15 Skrevet 7. desember 2017 12 minutter siden, Honey Dew skrev: At de har skrevet ønskeliste, betyr ikke at de mener at du skal kjøpe alt på listen. De har gjort det slik at du har noe å velge imellom når det kommer til hvor mye du vil bruke på julegaver til dem. Snakker om å ta alt i verste mening Les igjen. De har kommet med ett ønske hver. Altså har ikke ts flere ting å velge mellom. Anonymkode: acf3e...e88
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #16 Skrevet 7. desember 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les igjen. De har kommet med ett ønske hver. Altså har ikke ts flere ting å velge mellom. Anonymkode: acf3e...e88 Les igjen Ønske. Ikke krav. Ts står fritt til å kjøpe hva pokker hun vil. Et ønske er et forslag, som kan være til hjelp om man ikke aner hva man skal kjøpe. Om man derimot har egne idéer er det ingen som nekter en å kjøpe hva det nå enn er en vil kjøpe. Anonymkode: b0f34...7c6 1
Gjest justcurious Skrevet 7. desember 2017 #17 Skrevet 7. desember 2017 (endret) Er det ikke vanlig å gi en ting hver person? Går jo an å kjøpe fellesgaver til par for eksempel, men det trenger nødvendigvis ikke blir dyrere å kjøpe en gave til hver. Og så lenge du har ønskeliste og budsjett til å kjøpe noe av det de ønsker seg ser jeg ikke problemet. Endret 7. desember 2017 av justcurious
Gjest justcurious Skrevet 7. desember 2017 #18 Skrevet 7. desember 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok ser dere har misforstått, hun skrev at hun ønsket seg en spesifisert ting, mannen en spesifisert ting, barna en spesifisert ting. Anonymkode: 8a615...6d6 Er det veldig dyre ting som er vanskelig for deg å kjøpe da? Hvis ja, så kan jeg skjønne frustrasjonen din, men tipper, som noen andre skrev, av de sender ut forskjellige gaveønsker til folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå