AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Er utdannet sykepleier, men vil ikke jobbe som dette, og vurderer å omskolere meg innen pedagogikk. Jeg har lyst til å prøve meg som lærervikar og/eller assistent innen skole. Sfo er også en mulighet. Men hvordan går jeg fram, tar jeg kontakt med skolesjefen i kommunen, eller kontakter jeg selv aktuelle skoler direkte? Håper noen kan svare meg 😀 Anonymkode: 2dd97...215
Katten.2.0 Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Ring direkte til skolene og be dem sette deg over til hvem som har ansvar for vikarer. Det har alltid funket for meg
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Tusen takk😁 har det vært lett å få jobb? Anonymkode: 2dd97...215
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #4 Skrevet 7. desember 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk😁 har det vært lett å få jobb? Anonymkode: 2dd97...215 En jeg kjenner ringte til 3 skoler, og en av de ville at hun skulle begynne dagen etter jeg tror det skal gå relativt greit, det er alltid behov for vikarer! Anonymkode: 2f5a3...7c9
Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2017 #5 Skrevet 7. desember 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Tusen takk😁 har det vært lett å få jobb? Anonymkode: 2dd97...215 Gikk alltid relativt kjapt og enkelt for meg. Får du innpass på en skole med ok størrelse, og hvor de håndterer vikarbehovet sitt eksternt, så trenger du bare gjøre ditt beste et par uker, så har du tilnærmet 100%.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå