smashyy Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 (endret) Heisann! Er en kar i tyveårene som merker at håret føles glattere/tynnere ut? Vet ikke hvorfor det er sånn. Pleide å bruke mye caps før, slutta nå. Ser det tørt ut for dere? Eller fett? Endret 7. desember 2017 av smashyy
Hjertefisk Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Synes det ser helt vanlig ut. Fyldig og fint.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 11 minutter siden, Hypnosee skrev: Synes det ser helt vanlig ut. Fyldig og fint. Takk! Men jeg føler det er så sykt glatt når jeg tar på det? Anonymkode: 01c6b...637
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Likte hårklippen Anonymkode: d7cf7...737
Hjertefisk Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Men jeg føler det er så sykt glatt når jeg tar på det? Anonymkode: 01c6b...637 Er ikke det bare bra?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Men jeg føler det er så sykt glatt når jeg tar på det? Anonymkode: 01c6b...637 Men kjennes det fett ut? Eller bare glatt når du stryker over det? Anonymkode: a45c0...897
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Jeg tror du hadde merket forskjell om du brukte en mer pleiende shampo/balsam - og kanksje tok en kur i avogtil. Det ser normalt «småslitt» ut, sånn som det blir hos alle om man bruker litt for hard shampo og kanskje dropper frisøren en stund. Altså - da mener jeg ikke noe utover normalen, men bare at man kan få mindre positive endringer av å pleie litt oftere. Jeg får fort slitte partier om jeg ikke gidder bruke balsam f.eks - eller tørker håret mitt litt for hardt. Du har jo ganske fyldig hår med fall, og det ser ikke typisk fett ut. Anonymkode: 54a75...01d
smashyy Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #9 Skrevet 6. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kjennes det fett ut? Eller bare glatt når du stryker over det? Anonymkode: a45c0...897 Hm hvordan kan jeg kjenne det? Når jeg stryker over nå, så føler jeg ikke noe spesielt. Kanskje en bittelite smule fett.
smashyy Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #10 Skrevet 6. desember 2017 4 minutter siden, Krokanis skrev: Er det nyvasket på bilde? Nei, bare veldig mye lys, så ser kanskje vått ut
Krokanis Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 Syntes det ser litt småfett ut, særlig ved øret.
smashyy Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #12 Skrevet 6. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du hadde merket forskjell om du brukte en mer pleiende shampo/balsam - og kanksje tok en kur i avogtil. Det ser normalt «småslitt» ut, sånn som det blir hos alle om man bruker litt for hard shampo og kanskje dropper frisøren en stund. Altså - da mener jeg ikke noe utover normalen, men bare at man kan få mindre positive endringer av å pleie litt oftere. Jeg får fort slitte partier om jeg ikke gidder bruke balsam f.eks - eller tørker håret mitt litt for hardt. Du har jo ganske fyldig hår med fall, og det ser ikke typisk fett ut. Anonymkode: 54a75...01d Ah okei, takk Ja, har fått råd om balsam osv, men ser litt stress ut. Da investerer jeg heller i en knallgod shampoo. Helt enig i det du sier, det er derfor jeg vurderer å gå til en frisør og klippe meg kort, men er usikker. Så du synes ikke jeg har tynt hår? Fordi jeg pleide å ha krøller bak før, men nå er det flatt.
smashyy Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #13 Skrevet 6. desember 2017 Akkurat nå, Krokanis skrev: Syntes det ser litt småfett ut, særlig ved øret. Har tenkt på at det er fett ja. Men aner jo ikke hva slags shampoo/produkter som skal brukes til dette, noen tips?
smashyy Skrevet 6. desember 2017 Forfatter #14 Skrevet 6. desember 2017 Så om noen har noen fine råd til litt fett hår gi tips Gjerne sjampo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå