AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Del Skrevet 6. desember 2017 Har vært borte fra leiligheten i ca. en måned. Var akutt, så dro ganske kjapt derfra uten å rydde osv. Jeg kom tilbake nå, og ser 2-3 små larver tett inntil dørkarmen på soverommet. Fant 1 makaroni der, ikke noe mer. Drepte de og sprayet insektsspray det. Skjønner ikke hva det kan være??? Så litt rundt kjapt for å se om det var noe mer der, men jeg fant ikke noe. På kjøkkenet lå det et greit muggent brød, men fikk fjernet det også. Kjøkkenet er ganske langt unna soverommet, så gir ikke mening at de skulle ha kommet helt derfra. Larven/marken var liten og svart/brun med gule striper på en måte. VELDIG liten, så vanskelig å studere. Er ikke hjemme igjen på en stund nå, men er så redd det skal være insektsinnovasjon når jeg kommer tilbake. Vet noen hva jeg kan gjøre, og hva dette kan være? Anonymkode: 0cd96...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Del Skrevet 6. desember 2017 Tja, ei flue som har lagt egg i den ene makaronien ? Anonymkode: b3782...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Del Skrevet 6. desember 2017 Majorstubille? De har sånne larver, ofte finner du bare hamsen. De er nesten umulige å bli helt kvitt hvis du først har dem, men den gode nyheten er at med vanlig renhold holdes de enkelt i sjakk. En og annen sjelden larve eller bille, that's it. Anonymkode: 98768...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå