Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt en nydelig grønn jakke, noen t-skjorter, to rutete singleter og en genser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To trenings-BH/topper og sett med fire stringtruser.

Skrevet

Gikk litt amok med turkis jeg. Turkis skjørt, turkis jakke og turkise øredobber.. Det var i grunnen det.

Skrevet
Gikk litt amok med turkis jeg. Turkis skjørt' date=' turkis jakke og turkise øredobber.. Det var i grunnen det.[/quote']

Samme gjorde jeg i grønn. Synes den grønnfargen var nydelig!

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg også...turkis skjørt, topp og smykker. Det søte sommerfugl settet kjøpte jeg også :)

Kjøpte også en halterneck-bh. Treningsbukse og en hvit blonde topp. Det var vel alt...

Gjest gjest 0
Skrevet

For første gang på mange år har jeg ikke bestilt noen ting!!! Syntes ikke det var noe særlig nytt og spennende der jeg... :-?

Pam

Skrevet

Jeg har bestilt noen singletter, en genser og to BH-er.

Skrevet

Jeg hadde DEN lista til å begynne med, men kortet det ned til 2 tubetopper (sort + hvit) og 2 babydoll-topper (sort + hvit).

Kommer nok til å bestille noen flere topper og noen bikinier når sommeren nærmer seg.

Gjest Daniella_
Skrevet

Å jo...jeg bestilte den rosa/hvite rutete bikinien også. Syns den var litt søt da :sjenert:

Skrevet

Jeg bestilte 3 mammabukser, men de var alt for store (hang og slang rundt beina) så jeg har returnert dem og bedt om å få en mindre størrelse.

Skrevet

masse..3 par sokker med donald, dolly og langbein. øredobber..jeans til ungene og to munke jakker til han elste. sort bukse. sort topp,2 faktisk,hårspenne. mer øredobber. halsring. en rosa topp,og så ett undertøysett i rosa å svart. hotpants,trøye,bh og string.. har fått det meste men venter på mer..

Gjest Anonymous
Skrevet

Rosa topper, turkise topper,rosa, sorte og naturhvite trikotbukser, grønn linkjole, sort bikini, og endel standard basisplagg :-)

I tillegg til å handle på H & M handler meg på the Gap, Mexx, L`'Escalier, Zandra og en sjelden gang hos Lindex!

Det er kult å variere på butikkene og å blande dyrt og billig!

Skrevet

En turkis og en hvit halternecktopp, svart finstrikket cardigan, svart halterneck bikini, turkis strandkjole og en god del klær og ting til guttene! Det meste kom i dag, og jeg er veldig fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...