Gå til innhold

Er dette verdens vakreste kvinne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er jo så knøttliten. Pene øyne, men ingen eleganse.

Anonymkode: ffd4a...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du selv? Tror du virkelig det finnes et objektivt "riktig" svar på det?

For noen er det sikkert det, for mange andre ikke. Spørsmålene på kg vitner om så lav intelligens for tiden.

Anonymkode: 16404...456

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vakker i det hele tatt, hun er plastikk og sparkel.

Anonymkode: 83b85...33e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trodde jeg det kom til å være et bilde av meg, så ble litt skuffet... :(

Men synes ikke hun er verdens vakreste kvinne nei, langt i fra. Ansiktet hennes er jo pent sånn sett, men uten all sminken ser hun ganske gjennomsnittlig ut. Og jeg er ikke så glad i den fake looken med så mye sminke og ting og tant, kroppen er en egen historie. 

Anonymkode: 579cb...30a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell

Nei. Etter min mening må en virkelig vakker kvinne ha en viss  utstråling, ynde og eleganse. Hun må også se ekte ut. KK har ingen av de tingene. Jeg synes hun ser ganske trultete ut, og ansiktet hennes er helt mimikkløst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan se sånn ut om man opererer seg for 2 millioner som hu har gjort. Vil du ha en sånn dame så ere bare å bla opp casha og finne en som vil utsette helsa si og kroppen sin for det! :) 

Anonymkode: 2a2da...53b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Operert operert. Hun hadde vært flott uten operasjoner og injeksjoner, men verdens vakreste? Ikke i nærheten. 

Anonymkode: 95e69...7b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle kan se sånn ut om man opererer seg for 2 millioner som hu har gjort. Vil du ha en sånn dame så ere bare å bla opp casha og finne en som vil utsette helsa si og kroppen sin for det! :) 

Anonymkode: 2a2da...53b

Hvis jeg hadde sett sånn ut etter å ha investert 2 mill, skulle jeg krevd pengene tilbake for å si det sånn.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en av Kardashian-kvinnene? Hun er jo pen, men jeg synes ikke hun ser veldig naturlig ut..blir litt for falskt for min del. Ikkeno personlighet i fjeset.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...