Gå til innhold

Tegn på at han ikke er interessert i noe mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jag tror jeg små crusher litt på en fyr. Vi går skole sammen og trener veldig mye i lag sammens med laget vår. Så har vi begynt og prate veldig mye sammen på snap, små flørter på trening osv. Så på en fest lo vi sammen, angrer ikke og ganske sikker på at han heller ikke angrer. Han er en veldig stille person av seg, tar ikke alltid initativ først osv. Så har jeg vanskelig for å lese om han vil noe mere? Vi plager hverandre veldig mye på trening og alle de andre sier vi flørter bare. Jeg har lyst å finne på noe på fritiden og ikke bare på trening.. men er redd for at det kan bli kleint? Eller vet ikke hva jeg skal gjøre eller tenke....

Hvordan kan jeg gå frem for å finne på noe? 

Anonymkode: 30be5...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har allerede hatt sex med fyren og redd for at det blir klein om du ber han med ut på noe? Det er jo bare å sende han en melding og si at du har det veldig hyggelig sammen med han på trening, og spørre om han vil være med ut å ta en øl/kaffe/kino/spise/hvasomhelst en dag? Kanskje det bare er meg, men er det ikke mer kleint å ligge med noen for så å "late som" det ikke har skjedd noe?

Anonymkode: 79044...786

• Liker 3
Skrevet

Har du ikke ligget med han da? I tillegg trener dere sammen? Spør om dere skal ta noe å spise etter treningen da vel? 

Anonymkode: 98152...533

Skrevet

Foreslå en kaffe, se om han møter til det. Foreslå kino, se om han møter til det. Da er det game on.
Om han sier nei uten å foreslå noe annet, så er det game over.

Anonymkode: 44f3c...cf4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...