Vilje Skrevet 31. januar 2005 #1 Del Skrevet 31. januar 2005 leter etter en knallfarge på badematte, gjerne turkis eller orange, men finner ingenting. ikke har jysk, skeidar, princess..ikea finnes ikke her jeg bor. noen som har tips, kanskje til noe jeg kan bestille over nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 31. januar 2005 #2 Del Skrevet 31. januar 2005 muligens www.ellos.no har noen, eller www.josefssons.no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 31. januar 2005 #3 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg så de hadde badematter i knalle farger på Europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 31. januar 2005 #4 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg har sett badematter i knallfarger på Hansen & Dysvik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #5 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg har sett knallfarger hos idè skeidar. Var der for 4 dager siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 2. februar 2005 #6 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg så de hadde badematter i knalle farger på Europris. jepp. knall rosa, turkis, lime og oransje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå