AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Del Skrevet 6. desember 2017 Jeg ønsker å trekke en jobbsøknad jeg har vært på intervju hos, hva kan jeg oppgi som grunn? Jeg kan ikke si at jeg ikke likte arbeidskulturen, lederstilen osv. Tenker at jeg ikke trenger å oppgi grunn, men hva hvis de Spør? Anonymkode: 1bcad...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. desember 2017 #2 Del Skrevet 6. desember 2017 Bare si at du ikke lenger er interessert i jobben. Med mindre du var en soleklar førstekandidat er de sannsynligvis ikke så opptatt av hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Del Skrevet 6. desember 2017 Du behøver ikke "trekke" søknaden. Det virker utrolig uprofesjonelt og litt dramatisk? Det er jo ikke sikkert du får jobben. Dersom du blir tilbudt den, takker du høflig nei. Så enkelt er det. Anonymkode: 9e869...0aa 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Del Skrevet 6. desember 2017 Er det sannsynlig at du får stillingen da? Hvis det er lite sannsynlig så kan du jo bare la søknaden stå. Eller du kan si at dette var ikke en jobb du kunne tenke deg akkurat nå. Jobb bytte er ikke noe du tenker deg nå. Eller at du har fått et annet tilbud du vurderer å si ja til. Alternativt det enkleste, send en epost der du trekker deg? Anonymkode: f88de...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Del Skrevet 6. desember 2017 26 minutter siden, Daria skrev: Bare si at du ikke lenger er interessert i jobben. Med mindre du var en soleklar førstekandidat er de sannsynligvis ikke så opptatt av hvorfor. Bedre å trekke seg før de ringer referanser tenker jeg. Anonymkode: 1bcad...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 6. desember 2017 #6 Del Skrevet 6. desember 2017 Ikke trekk søknaden, men bare gi beskjed om at du ikke lenger er aktuell for jobben. Ikke oppgi referanser på søknaden, men bare skriv at referanser oppgis på forespørsel. Det er også ryddigere i forhold til referansene. Da kan du informere dem om at de vil bli kontaktet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Del Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, stan skrev: Ikke trekk søknaden, men bare gi beskjed om at du ikke lenger er aktuell for jobben. Ikke oppgi referanser på søknaden, men bare skriv at referanser oppgis på forespørsel. Det er også ryddigere i forhold til referansene. Da kan du informere dem om at de vil bli kontaktet. Jeg har vært på intervju, og de ba meg da om å sende over referanser så snart som mulig. Skal jeg bare si type "Hei, jeg er ikke aktuell for jobben" Det blir vel litt rart å ikke si/skrive noe mer? Anonymkode: 1bcad...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitnir Skrevet 6. desember 2017 #8 Del Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært på intervju, og de ba meg da om å sende over referanser så snart som mulig. Skal jeg bare si type "Hei, jeg er ikke aktuell for jobben" Det blir vel litt rart å ikke si/skrive noe mer? Anonymkode: 1bcad...b4c "Hei, takk for sist og et hyggelig intervju. Etter å ha tenkt meg om har jeg kommet til at jeg likevel ønsker å bli værende i nåværende jobb på dette tidspunkt. Lykke til med prosessen - håper dere finner en god kandidat. Mvh AnonymBruker" 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Del Skrevet 6. desember 2017 8 minutter siden, Glitnir skrev: "Hei, takk for sist og et hyggelig intervju. Etter å ha tenkt meg om har jeg kommet til at jeg likevel ønsker å bli værende i nåværende jobb på dette tidspunkt. Lykke til med prosessen - håper dere finner en god kandidat. Mvh AnonymBruker" Enig, men jeg ville ikke skrevet "Mvh AnonymBruker". Bedriften må jo vite hvem av kandidatene det er som trekker seg. Skriv heller "Med vennlig hilsen" fullt ut og deretter ditt fulle navn. Anonymkode: 5cace...257 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Del Skrevet 6. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, men jeg ville ikke skrevet "Mvh AnonymBruker". Bedriften må jo vite hvem av kandidatene det er som trekker seg. Skriv heller "Med vennlig hilsen" fullt ut og deretter ditt fulle navn. Anonymkode: 5cace...257 Å herregud🙈🤣 Anonymkode: 6f2a2...820 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Del Skrevet 6. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, men jeg ville ikke skrevet "Mvh AnonymBruker". Bedriften må jo vite hvem av kandidatene det er som trekker seg. Skriv heller "Med vennlig hilsen" fullt ut og deretter ditt fulle navn. Anonymkode: 5cace...257 Hahahahahaha Anonymkode: f69b7...bf3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #12 Del Skrevet 6. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, men jeg ville ikke skrevet "Mvh AnonymBruker". Bedriften må jo vite hvem av kandidatene det er som trekker seg. Skriv heller "Med vennlig hilsen" fullt ut og deretter ditt fulle navn. Anonymkode: 5cace...257 Det er vel ingen som er dumme nok til å ta klipp og lim fra forum og skrive under med AnonymBruker..... tilogmed en 10åring burde skjønne at nicket på forumet må endres til eget navn... Det er så basic info at det ikke bør være nødvendig presisere. Anonymkode: 60aa7...923 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #13 Del Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig, men jeg ville ikke skrevet "Mvh AnonymBruker". Bedriften må jo vite hvem av kandidatene det er som trekker seg. Skriv heller "Med vennlig hilsen" fullt ut og deretter ditt fulle navn. Anonymkode: 5cace...257 Anonymkode: abada...8fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #14 Del Skrevet 6. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel ingen som er dumme nok til å ta klipp og lim fra forum og skrive under med AnonymBruker..... tilogmed en 10åring burde skjønne at nicket på forumet må endres til eget navn... Det er så basic info at det ikke bør være nødvendig presisere. Anonymkode: 60aa7...923 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahahahahaha Anonymkode: f69b7...bf3 Kvinneguiden i et nøtteskall: en som tar en spøk for en spøk, og en som blir forbannet og provosert. Anonymkode: 9b8cf...2a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. desember 2017 #15 Del Skrevet 7. desember 2017 Skriv at du trekker søknaden på grunn av dårlig lederstil og fæl arbeidskultur. De fortjener å høre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrBart Skrevet 7. desember 2017 #16 Del Skrevet 7. desember 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Enig, men jeg ville ikke skrevet "Mvh AnonymBruker". Bedriften må jo vite hvem av kandidatene det er som trekker seg. Skriv heller "Med vennlig hilsen" fullt ut og deretter ditt fulle navn. Anonymkode: 5cace...257 Denne spøken var så dum at den var morsom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #17 Del Skrevet 7. desember 2017 13 timer siden, Evilposelos skrev: Skriv at du trekker søknaden på grunn av dårlig lederstil og fæl arbeidskultur. De fortjener å høre det Vet ikke om det faktisk er slik eller om det kun er mitt inntrykk og tolkning. Anonymkode: 1bcad...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå