AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Trist å alltid være alene men jeg har ikke orket det dating greiene på nettet.Legge ut bilde OSV.Jeg har ett barn.på ni år.Og er uføretrygdet.Hvem vil ha meg tenker jeg da.Som ikke jobber? Anonymkode: dfe87...518
potetstappe Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 (endret) Om du ikke ønsker å nettdate, ikke kan møte noen gjennom jobb samt ikke føler at noen vil ha deg så er det jo ikke så rart du er singel. Vet du ønsker å høre innlegg fra personer med tilsvarende erfaringer, men skriver likevel. Det er klart at du kan få deg kjæreste. Jeg tror at så lenge man prøver å være sitt beste samt legger seg på markedet så er det sjans for alle. I dagens Norge så har vi det såpass godt at man ikke velger kjæreste av økonomiske grunner. Man velger av kjærlighet og det kan du forhåpentligvis både gi og ta i mot. Endret 6. desember 2017 av potetstappe 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trist å alltid være alene men jeg har ikke orket det dating greiene på nettet.Legge ut bilde OSV.Jeg har ett barn.på ni år.Og er uføretrygdet.Hvem vil ha meg tenker jeg da.Som ikke jobber? Anonymkode: dfe87...518 Er som deg. Singel i 8 år. Er mann, uføretrygdet. Anonymkode: 61502...2bc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Det har vel ikke noe med at du er uføretrygda. Vet om venninner som har gode jobber, men som har vært single i 10år. De er superkresne. Anonymkode: b4c68...73c 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 Yepp, ble singel da jeg var 34, er nå 49. Datet rimelig mye slutten av 30-årene og noe i begynnelsen av 40-årene, type nettdating, men ble aldri noe mer enn en date eller to med alle. Jeg nok ikke flink i å gi mannfolka en sjangs. Nå ble jeg syk for et par år siden, og nå uføretrydet, men har ikke hatt det i meg å begynne noe dating igjen nå, får se en annen gang om lysten til dating kommer tilbake. Anonymkode: b24c0...224 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Selvfølgelig er det noen der ute som vil ha deg MEN hjelper jo ikke det når de ikke vet at du eksisterer... Anonymkode: 23114...b02 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Du må jo prøve, jeg er selv kronisk syk, går på AAP, og sannsynligheten for at jeg kommer meg i jobb igjen, er minimal. Og jeg dater hele tiden, og er bare 1 år siden jeg ble singel. Var syk når jeg møtte han jeg var sammen med da og, for mange menn er det helt greit at man er ufør. Anonymkode: 549ac...e29 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har vært singel i femten år, er 45, mann. Har både jobb og er i grei form, så dette er uvesentlig. Ikke er jeg kresen heller. Men har akseptert at jeg må gå gjennom livet alene, og ble mye roligere til sinns da jeg klarte å gi slipp på alle svermerier om kjærlighet. Anonymkode: 906b0...86a 2
Gjest Kariannne Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 Ja er evig singel, men det er selvvalgt. Jeg gidder ikke være i et forhold bare for å være i ett. Har ennå ikke funnet en som passer meg, så da trives jeg best alene. Jeg har endel ting for meg, så det er ikke bare bare å finne en som passer meg
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist å alltid være alene men jeg har ikke orket det dating greiene på nettet.Legge ut bilde OSV.Jeg har ett barn.på ni år.Og er uføretrygdet.Hvem vil ha meg tenker jeg da.Som ikke jobber? Anonymkode: dfe87...518 Du kan jo forsøke å finne en i samme situasjon som deg selv Anonymkode: 2a6ea...d66
Duftavsommerregn Skrevet 7. desember 2017 #11 Skrevet 7. desember 2017 På 6.12.2017 den 15.54, AnonymBruker skrev: Trist å alltid være alene men jeg har ikke orket det dating greiene på nettet.Legge ut bilde OSV.Jeg har ett barn.på ni år.Og er uføretrygdet.Hvem vil ha meg tenker jeg da.Som ikke jobber? Helt ærlig hva har det å si egentlig, du har da din faste inntekt da uansett, hva den er kommer jo helt an på inntekten du hadde før du ble ufør, og kan umulig ha noe som helst å si. Jeg hadde overhodet ikke hatt noe som helst betenkeligheter med å bli sammen med en kvinne som var det samme, om hun passet sammen med meg med felles verdier og vi elsket hverandre. Hva har du gjort for å treffe den rette ? For de kommer jo ikke bare å banker på døren din og blir sammen med deg. Du må oppsøke en partner, og jobbe for det. Som alle andre må gjøre det om de er i jobb eller ikke. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #12 Skrevet 8. desember 2017 På 6.12.2017 den 15.54, AnonymBruker skrev: Trist å alltid være alene men jeg har ikke orket det dating greiene på nettet.Legge ut bilde OSV.Jeg har ett barn.på ni år.Og er uføretrygdet.Hvem vil ha meg tenker jeg da.Som ikke jobber? Anonymkode: dfe87...518 22 år og jomfru, ja jeg er evig singel 😅 Anonymkode: 2cbb9...144
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #13 Skrevet 8. desember 2017 Jeg var alene i 9 år, har flere barn. Orket ikke dating og å treffe noen via nett var uaktuelt. Traff en ny mann når jeg var 37 år. Han traff jeg via venner. Vi giftet oss året etter. Hadde noen sagt at det skulle skje hadde jeg aldri trodd på det. Anonymkode: fd7c6...7f9 1
Cata Skrevet 8. desember 2017 #14 Skrevet 8. desember 2017 Jepp, singel i...7 år nå. Før det forholdet var jeg alene i 3, og før det igjen i fryktelig mange år. Funker aldri. Nå har jeg så vidt prøvd meg på nettdating men meldingsboksen der har vært svært så tom den også i de ukene jeg har vært innmeldt. Faktisk ingen meldinger i det hele tatt. Har faktisk også prøvd selv å ta kontakt, men ble raskt og effektivt avvist. Så jepp, "evig singel" det er meg det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #15 Skrevet 8. desember 2017 Har aldri hatt kjæreste jeg, noe som er ufrivillig. Så ja, jeg er per definisjon evig singel per dags dato. Anonymkode: 23564...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #16 Skrevet 8. desember 2017 Jeg tror det som vil øke sannsynligheten din for å møte noen, faktisk er å gi nettdating en sjanse. Jeg vet det virker kleint, men hva har du å tape? Og det at du er ufør er jo ikke din skyld, og det er ikke det som definerer deg:) Anonymkode: 7808a...081
Duftavsommerregn Skrevet 8. desember 2017 #17 Skrevet 8. desember 2017 7 timer siden, Cata skrev: Jepp, singel i...7 år nå. Før det forholdet var jeg alene i 3, og før det igjen i fryktelig mange år. Funker aldri. Nå har jeg så vidt prøvd meg på nettdating men meldingsboksen der har vært svært så tom den også i de ukene jeg har vært innmeldt. Faktisk ingen meldinger i det hele tatt. Har faktisk også prøvd selv å ta kontakt, men ble raskt og effektivt avvist. Så jepp, "evig singel" det er meg det. Jeg har så vidt vært innom, fikk da noen treff og snakket med et par damer Men fant ut at jeg ikke var helt klart for et forhold enda, så nyter singeltilværelsen enda noen år til tipper jeg. Så befriende å slippe alt stresset Men man vet da aldri når man treffer den rett, og treffer man den rette så er det garantert verdt å gi slipp på singeltilværelsen også. Nå har man så mye mer med seg av livserfaring, så man vet nok når det er den rette.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #18 Skrevet 8. desember 2017 Du må kaste deg ut i det og prøve, hvis ikke blir det litt rart å klage... hva stopper deg? (utenom at det "ikke er helt deg", for den var litt tynn... av og til må vi it av komfortsonen for å bevege oss fremover) Anonymkode: 51fd6...4bd
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #19 Skrevet 8. desember 2017 Svarene i slike tråder er alltid bittersøte...De som skriver "det finnes noen for alle" mener implisitt at det finnes noen som tar hva som helst, og hvis man ikke vil ha noen av dem, så er man "kresen"... Anonymkode: 41c5e...130 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2017 #20 Skrevet 8. desember 2017 På 6.12.2017 den 15.54, AnonymBruker skrev: Trist å alltid være alene men jeg har ikke orket det dating greiene på nettet.Legge ut bilde OSV.Jeg har ett barn.på ni år.Og er uføretrygdet.Hvem vil ha meg tenker jeg da.Som ikke jobber? Anonymkode: dfe87...518 Evig singel? Ja, jeg er selve definisjonen på den evige single................. Mann 53 Har bodd alene siden jeg reiste ut i militæret da jeg var 19. Har aldri hatt samboer eller kjæreste eller så mye som en flørt. Har alltid fått nei på de jeg har bedt på date. Ukysset!, har selvsagt aldri hatt sex. Det er rett og slett slik att noen av oss mannfolk er totalt uinterresante for kvinner. Dette har jeg akseptert for lengst. Nå treffer jeg kvinner kun i jobb (har alltid vært uaktuelt å prøve noe der, jobb er jobb) og ikke i andre settinger. Eller det vil si: det er mange kvinner på treningssenteret jeg trener, men de ignorerer meg fullstendig, og jeg tar ikke kontakt med kvinner som later som de ikke ser meg (eller fremmede kvinner generelt) Har prøv Tinder(1 år) og Happn (2 år), uten å få en eneste match eller melding på noen av de. Og nei!, jeg er ikke bitter på kvinner. Dette er kun fakta, som sagt; har akseptert att jeg blir alene hele livet. Anonymkode: 72933...c1d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå