Gå til innhold

Nettbutikker som pakker inn julegaver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skulle kjøpt noen gaver (i hovedsak leker) til slekt som bor rundt omkring i landet. I stedet for at jeg skal bestille noe, få det i posten, pakke det inn, og sende på nytt, lurer jeg på om det går an å bestille innpakking i nettbutikken. Og slippe å betale porto to ganger.

Noen som vet hvilke nettbutikker som kan tilby innpakking?

Anonymkode: 35005...b29

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis det ikke står på siden dems. Med tanke på hvor mye tid de ville brukt på å pakke inn alle gavene folk bestiller (det er sykt store mengder) så tror jeg du må belage deg på å pakke inn selv. Til og med vanlige butikker slutter ofte å pakke inn for folk når det nermer seg jul. 

Anonymkode: 42c5a...604

Skrevet

Platekompaniet på nett tilbyr innpakking for en liten ekstra sum. Og mye av det man kjøper på Amazon, men det kommer jo an på.

Anonymkode: 3e8bc...1b5

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Platekompaniet på nett tilbyr innpakking for en liten ekstra sum. Og mye av det man kjøper på Amazon, men det kommer jo an på.

Anonymkode: 3e8bc...1b5

Tror nok det er for seint å bestille noe fra Amazon hvis en skal ha det til jul

Anonymkode: 4b245...728

Skrevet

Toys'R us

Anonymkode: dbbc2...221

Skrevet

Heifredag.no pakker inn dersom en ber om det i merknadsboksen. De har ikke så mye leker da, men noe er det der.

Anonymkode: 87bed...382

Skrevet

Kitch’n pakker inn, men klarer ikke å skrive på lappen selv om de liksom skal gjøre det.

Anonymkode: 12402...714

Skrevet

TS her. Takk for svar! Sprell pakker inn, ja, ser jeg, og porto er ikke så dyr heller! :) Kjekt!

Anonymkode: 35005...b29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...