AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har et spørsmål. Hvis man overfører et større beløp fra et utenlandsk konto til en norsk bankkonto, jeg regner med at man betaler skatt eller avgifter av noen form? Anonymkode: 09462...1d1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Du kan ikke overføre fra utenalndsk konto uten å opplyse om hva beløpet stammer fra. Bankene kan og rapportere til myndighetene etter lov om hvitvasking av penger. Anonymkode: 1cfab...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et spørsmål. Hvis man overfører et større beløp fra et utenlandsk konto til en norsk bankkonto, jeg regner med at man betaler skatt eller avgifter av noen form? Anonymkode: 09462...1d1 hvor mye er det snakk om her? kommer jo an på summen. Anonymkode: 889bf...62a
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Jeg tror det er maks 50 000 om gangen som kan overføres uten at man må ha en spesiell kode for hvor pengene kommer fra. Jeg måtte det da jeg overførte skolepenger fra Norge til utlandet i hvert fall. Anonymkode: 9b9d0...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå