Gå til innhold

Hva er vaginas normale dybde når man er opphisset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er en de slike spørsmål ute å går, men jeg ble nysgjerrig på noe. Trenger ikke svare hvis dere er lei av disse trådene. :fnise:

Hva er den normale dybden i opphisset tilstand, i vagina? Jeg får inn under 13 cm, men det treffer «veggen» og stopper opp før. Så kanskje 11-12 cm. 

Er det langt nok for å tilfredsstille en gjennomsnittlig penis? :) 

Anonymkode: 1dcef...fe8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok svært varierende. Sist mann jeg var sammen med hadde 18 cm pikk, og han bunna meg, men ikke sånn så det gjorde vondt, og han kunne kjøre på. Han sa at det var svært varierende, at noen måtte han være så forsiktig med, og der kunne han ikke få inn hele, og andre så følte han at han ikke bunna de, så det er nok varierende. Men han jeg var sammen med før, som hadde 15 cm, klarte også og bunne meg. Så jeg vet jo ikke om man er ganske tøyelig. Jeg får ikke vondt når jeg blir bunnet heller, de kan bare kjøre på. Det er jo og ganske varierende.

Anonymkode: 6795b...735

Skrevet

Det kommer an på hvor opphisset man er, hvor vant til den størrelsen man er, og hvor i syklusen man er. 
Har jeg mensen eller uken før mensen og dagene rett etter så kan jeg bunne meg selv med en finger og kjæresten min må være forsiktig når vi har sex å ikke støte for dypt. Men jeg har fint fått inn penis på 23 cm også (ja målte :P var så begeistret så måtte spørre om å få lov)  Noen ganger når dildoen min på 16 cm ikke helt inn, andre ganger så når den helt inn når jeg bare har den halveis inne så kan trygt si det varierer ja! Dagsform, syklus , hvor opphisset man er osv. 

Ekspertene sier at en uopphisset kjede er 11 cm dyp. Ikke en opphisset en. 

Anonymkode: ebbb9...066

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hvor opphisset man er, hvor vant til den størrelsen man er, og hvor i syklusen man er. 
Har jeg mensen eller uken før mensen og dagene rett etter så kan jeg bunne meg selv med en finger og kjæresten min må være forsiktig når vi har sex å ikke støte for dypt. Men jeg har fint fått inn penis på 23 cm også (ja målte :P var så begeistret så måtte spørre om å få lov)  Noen ganger når dildoen min på 16 cm ikke helt inn, andre ganger så når den helt inn når jeg bare har den halveis inne så kan trygt si det varierer ja! Dagsform, syklus , hvor opphisset man er osv. 

Ekspertene sier at en uopphisset kjede er 11 cm dyp. Ikke en opphisset en. 

Lawrence, citing Masters and Johnson's Human Sexual Response (1966), states that pages 73 and 74 of that book show that typical vaginal depth in Masters and Johnson's participants ranged from 7–8 cm (2.8–3.1 in) in an unstimulated state, to 11–12 cm (4.3–4.7 in) during sexual arousal with a speculum in place.[2]

Skrevet
1 time siden, stan skrev:

I følge ekspertene er 11 - 12 cm det vanlige.

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_vaginal_size

Dette stemmer nok men vagina er tøyelig og en del kan nok ta inn mer fordi på sidene av livmormunningen kan vagina tøyes oppover. 

Anonymkode: ecf04...d23

Skrevet

Hva er denne veggen man møter? Livmoren?

Anonymkode: 6f336...938

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer nok men vagina er tøyelig og en del kan nok ta inn mer fordi på sidene av livmormunningen kan vagina tøyes oppover. 

Joda. Wikipedia artikkelen forteller kort om hvordan de har målt. Men lenker videre for de som vil gå dypere.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

Joda. Wikipedia artikkelen forteller kort om hvordan de har målt. Men lenker videre for de som vil gå dypere.

Pleier ikke trykke så mye på linker 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pleier ikke trykke så mye på linker 

Ikke alle som bryr seg om å gå så dypt :laugh:

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er denne veggen man møter? Livmoren?

Anonymkode: 6f336...938

Livmorhalsen. Den forandrer seg gjennom syklusen, trekker seg oppover og går nedover. Det er veldig smertefullt å bli "stanget" i livmorhalsen. 

Anonymkode: b9bba...5a5

Skrevet
2 timer siden, Sphere skrev:

Lawrence, citing Masters and Johnson's Human Sexual Response (1966), states that pages 73 and 74 of that book show that typical vaginal depth in Masters and Johnson's participants ranged from 7–8 cm (2.8–3.1 in) in an unstimulated state, to 11–12 cm (4.3–4.7 in) during sexual arousal with a speculum in place.[2]

At de er kåte, og har et spekulum av plast eller metall i vagina gir ikke en korrekt indikasjon på hvor mye dypere en vagina blir når den blir stimulert av fingre og penis. Et spekulum er det man har inni der hos gynekologen, og ikke bevegelige varme stimulerende objekter som en penis eller fingre. Å være "sexually aroused" og tent, er ikke det samme som å være stimulert. Vagina kan bli mye dypere når man blir stimulert (litt som at penis naturligvis blir lengre når den blir stimulert, i forhold/motsetning til når du bare er "tent") 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har faktisk målt, etter at jeg var gravid for jeg fikk beskjed om at jeg hadde en lang skjede. Var nysgjerrig på hva lang var. Hadde da 14 cm uten å være opphisset. Så da måtte jeg jo måle en gang jeg var skikkelig opphisset, etter å ha hatt sex også. Ja, jeg vet, har lite å gjøre. Da var den 18 cm. 

Skrevet
På 6.12.2017 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk målt, etter at jeg var gravid for jeg fikk beskjed om at jeg hadde en lang skjede. Var nysgjerrig på hva lang var. Hadde da 14 cm uten å være opphisset. Så da måtte jeg jo måle en gang jeg var skikkelig opphisset, etter å ha hatt sex også. Ja, jeg vet, har lite å gjøre. Da var den 18 cm. 

Ja da er du over gjennomsnittet stor. Har bunnet alle damene jeg har vært med, og min er 18 cm. De fleste klarer ikke å få inn mere enn 14-15 cm når de er opphisset uten å få ondt.

Anonymkode: 49a3d...f63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...