AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Flytter og vil gi bort en del leker - helst til noen som virkelig trenger det. Forslag til steder jeg kan ta kontakt m, organisasjoner etc? Anonymkode: d9752...436
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Frelsesarmeen, asylmottak, Fretex? Vil IKKE anbefale fattighuset. Det kom frem tidligere i år at de som jobber der tar penger selv (og da sikkert også de fineste tingene som kommer inn). http://www.tv2.no/a/8861123/ Anonymkode: ff160...d61 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Jeg har noen splitter nye ubrukte, uåpna leker. Ikke dyre ting, men slikt som perlesett, disneyfimer (med plasten på), barnevesker fra HM (med lappen på) osv. De hadde vært fint å gitt bort som julegaver til hvem som helst i grunnen. Noen som vet hvem som tar imot og deler videre? Anonymkode: b8513...ba4
Gjest gjestvest Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Jeg ville ringt et krisesenter i området. De har mest sannsynlig behov for leker.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frelsesarmeen, asylmottak, Fretex? Vil IKKE anbefale fattighuset. Det kom frem tidligere i år at de som jobber der tar penger selv (og da sikkert også de fineste tingene som kommer inn). http://www.tv2.no/a/8861123/ Anonymkode: ff160...d61 Fretex selger vel? Anonymkode: 25a9d...af2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Det som gis til Fretex går ikke til barn: https://www.fretex.no/gi-til-fretex/hva-kan-jeg-gi-i-fretexboksene Anonymkode: 25a9d...af2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Krisesenter er mitt beste tips. Fattighuset har jeg hørt litt ymse om, så jeg har inntykk av at det er tryggere å gi til krisesenter dersom man vl forsikre seg om at tingene går til noen som virkelig trenger dem. Anonymkode: 93c0f...484
Vakkertliv Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Frelsesarmeen i Oslo har et tre på Universitetsplassen som man kan legge gaver under også gir de det videre til de som trenger det. Kanskje de har noe slikt i din by og?:)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 http://rebeccaeugenie.blogg.no/1354922161_fattighuset_for_hvem.html#comment Anonymkode: 93c0f...484
Honey Dew Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen splitter nye ubrukte, uåpna leker. Ikke dyre ting, men slikt som perlesett, disneyfimer (med plasten på), barnevesker fra HM (med lappen på) osv. De hadde vært fint å gitt bort som julegaver til hvem som helst i grunnen. Noen som vet hvem som tar imot og deler videre? Anonymkode: b8513...ba4 Frelsesarmeen, men ikke legg noe under gavetrærne som står ute. Da blir de bare stjålet av kriminelle og solgt videre
Wonders Skrevet 7. desember 2017 #11 Skrevet 7. desember 2017 Åpen Barnehage på Stovner har en egen del i enden av garderoben. Der legger vi igjen klær, sko og masse leker. De som kommer innom kan få disse. Førstemann til mølla. Adressen er Nedre Fossum Gård . Karl Fossums vei 1, 0984 OSLO https://www.oslo.kommune.no/barnehage/finn-barnehage-i-oslo/bydel-stovner/apen-barnehage-nedre-fossum-gard/#gref
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #12 Skrevet 7. desember 2017 krisesenter. Anonymkode: 76e4e...428
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #13 Skrevet 7. desember 2017 Jeg vet at en del leketøysbutikker har hatt en stor sekk man putter innpakkede gaver oppi. Hvis pakken passer til en jente på 7 år så merker du pakken med "jente 7 år".Pakkene går til barn som ikke får julegaver på julaften. Tror det er kirkens bymisjon som har det. Har bare sett det i desember måned. Tror lekene skal se ganske nye ut da. Burde ikke være slitte leker, og burde enda være inni emballasjen. Anonymkode: 75009...50d
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #14 Skrevet 7. desember 2017 På 6.12.2017 den 14.08, AnonymBruker skrev: Jeg har noen splitter nye ubrukte, uåpna leker. Ikke dyre ting, men slikt som perlesett, disneyfimer (med plasten på), barnevesker fra HM (med lappen på) osv. De hadde vært fint å gitt bort som julegaver til hvem som helst i grunnen. Noen som vet hvem som tar imot og deler videre? Anonymkode: b8513...ba4 mor og bror skal til Uganda på mandag. Sist tok de med utstyr til voksne, men merket fort at det var barna som hadde størst mangler. derfor tar de kun med barneklær og leker senne gangen. Kan sende flybilletter til deg på PM. evt vet jdg om en som er med på et fretex-prosjekt som skal samle inn leker til julegaver til barn der tanken er at selv om leken ikke er ny, så er den ny for andre barn. Om jeg ikke helt har missforstått, de ønsker donasjoner. Anonymkode: 77ef3...0c9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå